تبیان، دستیار زندگی
به مناسبت فرارسیدن سالروز اشغال لانه جاسوسی و روز ملی مبارزه با استکبار، سایت تبیان زنجان اقدام به انتشار ویژه نامه ای با همین موضوع کرده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انتشار ویژه نامه تبیان زنجان به مناسبت روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی

روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی

به مناسبت فرارسیدن سالروز اشغال لانه جاسوسی و روز ملی مبارزه با استکبار، سایت تبیان زنجان اقدام به انتشار ویژه نامه ای با همین موضوع کرده است.

به گزارش روابط عمومی، این ویژه نامه شامل سرفصل هایی همچون: «13 آبان در تاریخ»، «تسخیر لانه جاسوسی آمریكا »، «به بهانه روز دانش آموز» و «اشعار و پیامک هایی به مناسبت 13 آبان و روز دانش آموز» می باشد.

بازخوانی سیزده آبان،  13 آبان ، روز دانش آموز، گزیده بیانات ویژه یوم الله 13 آبان، سیزده آبان؛ روز حادثه‌ها و رخدادهای تلخ و شیرین، مناسبتهای تاریخی 13 آبان در کلام آیت الله خامنه ای و پیام امام خمینی به مناسبت سیزده آبان (روز دانش آموز، عناوین مطالب بخش  «13 آبان در تاریخ» را تشکیل می دهند.

همچنین در بخش «تسخیر لانه جاسوسی آمریكا » مطالب جالبی با عناوین: دستاوردهای سیزده آبان، تسخیر لانه جاسوسی آمریك، 13 آبان روز مبارزه با استكبار جهانی، نکاتی درباره تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، 444 روز؛ وقایع نگاری تسخیر لانه جاسوسی، تسخیر لانه ی جاسوسی - مبارزه با استکبار جهانی، دستاوردهای داخلی و خارجی تسخیر لانه ی جاسوسی امریكا و تسخیر لانه ی جاسوسی امریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام، به چشم می خورد.

گفتنی است، شما همرامان عزیز تبیانی با مطالعه این ویژه نامه با دانش آموز نمونه از دیدگاه پیامبر اسلام، ایجاد نشاط برای دانش آموزان، نقش مدرسه در رشد و تکامل دانش‌آموزان، 40 پیشنهاد برای ایجاد انگیزه در دانش آموزان، نقش والدین در پیشرفت‌ تحصیلی دانش‌آموز، اهمیت برنامه ریزی تحصیلی، آسیب پذیری دانش آموزان گلخانه ای، پیام هاى بهداشتی برای دانش آموزان و .. آشنا می شوید.

همچنین اشعار و پیامک هایی نیز به همین مناسبت در متن ویژه نامه موجود است.

کاربران میتوانند با مراجعه به وب سایت WWW.TEBYAN-ZN.IR به مطالعه ویژه نامه بپردازند .

لازم به ذکر است کاربران تبیان می توانند در وب سایت تبیان (مرکز زنجان) قبل از فرا رسیدن هر مناسبت , شاهد ویژه نامه های جذاب و جدیدی باشند که در زمینه های دینی و اجتماعی و ... کاربران را با جدیدترین مقالات و مطالب کاربردی روز مرتبط با آن ویژه نامه آشنا می کند.

تهیه و تنظیم: هومن بهلولی