تبیان، دستیار زندگی
محمود میران، سرمربی تیم امید جودو در خصوص مسایل پیرامون این تیم و نیز جودوی ایران گفت: برای تشکیل تیم جودوی امید نیاز به پشتوانه مالی و حمایت از سوی وزارت ورزش و جوانان است. مطمئنا تشکیل تیم امید کمک بزرگی به تیم ملی بزرگسالان و پشتوانه‌سازی برای این تیم
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

میران:جودو نیاز به حمایت دارد


محمود میران، سرمربی تیم امید جودو در خصوص مسایل پیرامون این تیم و نیز جودوی ایران گفت: برای تشکیل تیم جودوی امید نیاز به پشتوانه مالی و حمایت از سوی وزارت ورزش و جوانان است.
میران تحمل خداحافظی را ندارد

مطمئنا تشکیل تیم امید کمک بزرگی به تیم ملی بزرگسالان و پشتوانه‌سازی برای این تیم بوده و هست. در مسابقات قهرمانی ایران ،جوانان بین 20 تا 23 سال برای حضور در تیم م امید مد نظر بودند. در این مسابقات استعدادهای خوبی حضور داشتند؛ اما تشکیل اردوی تیم امید نیاز به یک برنامه و تدارک مناسب است تا بتوان این تیم را به نحو شایسته‌ای آماده کرد.

به نظرم این عزم در مسئولان فدراسیون وجود دارد که اردوی مناسبی برای امیدها داشته باشند ،اما آنها با توجه به کمبودهای مالی و امکانات سخت‌افزاری با مشکلاتی سخت برای برپا کردن این اردوها دست به گریبان هستند. تشکیل تیم امید مستلزم پشتوانه خوب مالی و حمایت وزارت ورزش و جوانان است. چرا که جودوی ما در رده بزرگسالان و جوانان با کمبود تجربه بین‌المللی روبرو است، تیم‌های جودوی صاحب‌نام دنیا همه ساله روی سکوها قرار می‌گیرند و به طور مستمر در اردوهای بین‌المللی شرکت می‌کنند و جودوی ایران برای پیشرفت در هر دو رده نیاز به حضور در مسابقات بین‌المللی دارد.

محمود میران، سرمربی تیم امید جودو در خصوص مسایل پیرامون این تیم و نیز جودوی ایران گفت: برای تشکیل تیم جودوی امید نیاز به پشتوانه مالی و حمایت از سوی وزارت ورزش و جوانان است

جودو در سنگین ‌وزن مقوله خاص خودش را دارد و مثل سایر اوزان نیست، برای شرکت در اوزان سنگین باید افراد از شرایط فیزیکی خاصی برخوردار باشند که ما کمتر افرادی را در این وزن داریم؛ اما مشکل بزرگتر نبود حریف تمرینی برای افرادی است که در حال حاضر در سنگین‌ وزن فعالیت می‌کنند.

حسین نصیری نمین

بخش ورزشی تبیان