تبیان، دستیار زندگی
روابط عمومی در عصر ارتباطات، با دقت، سرعت و نگاه تخصصی به امر اطلاع رسانی، نقش به سزایی در توسعه و تحقق اهداف سازمانی دارد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک:

اطلاع رسانی در روابط عمومی با نگاه تخصصی دنبال می شود

روابط عمومی

روابط عمومی در عصر ارتباطات، با دقت، سرعت و نگاه تخصصی به امر اطلاع رسانی، نقش به سزایی در توسعه و تحقق اهداف سازمانی دارد.

کاظم داودی مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران با کسب رتبه برتر در بخش اطلاع رسانی در رشته" ارتباطات رسانه ای"در نهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی ایران ، ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: اجرای کار برنامه ریزی شده در حوزه انتشارات و کار فنی و حرفه ای در بخش سمعی و بصری که به عنوان پیشانی و نمای سازمان برای شهروندان محسوب می شوند و همچنین اطلاع رسانی صحیح در رسانه های گروهی در خصوص پروژه ها و اقدامات در حال اجرا بدون وعده های زمانبر و شعاری بودن از جمله اقدامات انجام شده در روابط عمومی شهرداری منطقه یک بوده است که مورد نظر هیات داوران نهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی قرار گرفت ولوح  " روابط عمومی برتر"  به شهرداری منطقه یک اعطا شد.

داودی با اشاره به عملکرد رسانه ای منطقه در سال جاری گفت: تعداد اخبار چاپ شده در رسانه های گروهی طی شش ماهه دوم سال جاری در مقایسه با سال گذشته در حدود دو برابر رشد داشته است و سعی شده در این حوزه روابط عمومی ارتباط دو سویه بین مدیریت سازمان ، شهروندان و رسانه ها بر قرار کند.

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک با اشاره به کسب لوح سپاس "مدیر ارشد ارتباط گستر" به شهردار منطقه یک خاطر نشان ساخت : هیات داوران نهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی به دلیل کمک به توسعه ارزش های متعالی، توسعه مردم مداری، پی ریزی و گسترش ارتباطات انسانی و اجتماعی، ارائه خدمات موثر، توسعه ارتباطات با جامعه مخاطب، توجه به افکار عمومی حمایت از برنامه های ارتباطی و نگاه تخصصی به روابط عمومی لوح سپاس مدیر ارشد ارتباط گستر را به مجتبی یزدانی شهردار منطقه یک اعطا کرد.

شایان ذکر است  نهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی ایران با عنوان روابط عمومی هوشمند؛ راهبردها، شیوه ها و ابزارها با موضوعات امید، تدبیر، عقلانیت و هوشمندی روز 30 مهرماه و اول آبان ماه سال جاری با حضور استادان، متخصصان ارتباطات و مدیران، مسئولان و کارشناسان روابط عمومی های سراسر کشور برگزار شد.

تنظیم: هومن بهلولی