تبیان، دستیار زندگی
بخش اخلاق و عرفان اسلامی سایت تبیان به مناسبت فرا رسیدن ایام حج و دعای پرفیض عرفه ویژه نامه «دعای عرفه، تقرب قربان» را منتشر کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تبیان به استقبال دعای عرفه می رود

دعای عرفه، تقرب قربان

بخش اخلاق و عرفان اسلامی سایت تبیان به مناسبت فرا رسیدن ایام حج و دعای پرفیض عرفه ویژه نامه «دعای عرفه، تقرب قربان» را منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی، ویژه‌نامه «دعای عرفه، تقرب قربان» با بخش‌های مختلفی همچون كلیپ‌ها، نواهنگ‌ها، تصاویر ویژه، مقالات، چکامه‌های دل و از دفتر احساس در سایت مۆسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان منتشر شد.

بخش مقالات شامل سرفصل هایی همچون سکانس های خواندنی از دعای عرفه، عید قربان و استفاده از 5 فرصت طلایی، هشدار مهم امام صادق علیه السلام به حاجیان، امروز روز اختصاصی توبه و انابه، پیش از مرگ به دیدار خدا برویم!

توجه دادن دعای عرفه به نعمتی که همیشه از آن غافلیم!، آزادگی را از کعبه بیاموزیم !، دعای عرفه و آموزش عشق ورزی به خدا، گشودن درهای رحمت بی انتها در عرفه و شب عرفه، مخصوص حاجت گرفتن می باشد.

ای منی ای محفل نور خدا، خدایا مرا رسوا مکن!، عید عبودیت!، اگرم ز در برانی دگر آبرو ندارم، در تب عید اضحی و قربانگاه جان، از سرفصل‌های بخش چکامه‌های دل به شمار می‌رود.

در بخشی از این ویژه نامه آمده است: «

امام علی علیه‌السلام فرمود: اگر مردم می‌دانستند چه پاداشی در قربانی کردن وجود دارد قرض می‌گرفتند و قربانی می‌کردند؛ زیرا صاحب قربانی با اولین قطره‏ای که از خون آن می‏ریزد، بخشیده می‏شود...»

همچنین در بخش از دفتر احساس نیز مطالبی از قبیل: در درشتی از عرفان، عرفه روز خداست، هنگامه رسیدن به تمام آرزوها، در عرفات دل و همنوا با امام حسن علیه السلام دیده می شود.

ویژه‌نامه «دعای عرفه، تقرب قربان» به همت بخش اخلاق و عرفان اسلامی تبیان و به كوشش فاطمه محمدی طراحی شده است.

تهیه و تنظیم: هومن بهلولی