تبیان، دستیار زندگی
وزارت ورزش هنوز وزیر دارای رای اعتماد ندارد. این امر می تواند اثرات مخربی بر ورزش داشته باشد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

امیر رضا خادم:دولت و مجلس باید هماهنگ باشند


وزارت ورزش هنوز وزیر دارای رای اعتماد ندارد. این امر می تواند اثرات مخربی بر ورزش داشته باشد.
خادم

امیر خادم در این خصوص به خبرنگار تبیان گفت: ورزش ایران روزهای حساسی دارد. بعد از این که وزیر پیشنهادی دولت جدید از مجلس رای اعتماد نگرفت و برای وزارت ورزش و جوانان سرپرست معرفی شد ما با وجود انجام امور به شکلی شاهد بی ثباتی هستیم. از این رو انتظار جامعه ورزش این است که با هماهنگی بین دولت و مجلس هرچه سریع تر از این مرحله عبور کنیم.

به نظرم با معرفی وزیر و اخذ رای اعتماد می توانیم به جلو حرکت کنیم. بدون تردید وزیر هم پس از کسب رای اعتماد با قدرت بیشتری می تواند برنامه های خود را طراحی و به اجرا بگذلرد.در خصوص انتخابات اخیر من این انتخاب ها را قابل تامل و مثبت ارزیابی می کنم. به نظرم این انتخاب ها خوب و هدفمند بوده و می تواند به ورزش ما کمک کند. البته این تنها بخشی از تغییراتی است که باید صورت بپذیرد. ورزش ما نیاز به تغییرات دیگر هم دارد. باید با انجام این تغییرات  شاهد برنامه ریزی بهتری باشیم.

فاصله زمانی کم ما تا مسابقات مهم المپیک و آسیایی لزوم حرکت سریع تردر این باره را به رخ می کشد. اگرچه گمان بر این است که انتخاب های اخیر با توجه به عدم معرفی وزیر ممکن است مشکل ساز شود اما من معتقدم که با توجه به نزدیکی آقای صالحی امیری با رئیس جمهور ایشان بتوانند رای اعتماد بگیرند. البته این انتخابها می تواند در راستای یک برنامه قطعی باشد که هر شخص دیگری هم وزیر شود در این مسیر گام برخواهد داشت.

ورزش ایران روزهای حساسی دارد. بعد از این که وزیر پیشنهادی دولت جدید از مجلس رای اعتماد نگرفت و برای وزارت ورزش و جوانان سرپرست معرفی شد ما با وجود انجام امور به شکلی شاهد بی ثباتی هستیم. از این رو انتظار جامعه ورزش این است که با هماهنگی بین دولت و مجلس هرچه سریع تر از این مرحله عبور کنیم

از این رو نباید این انتخابها و قبول مسئولیت ها را اتفاقی غیر عادی تلقی کرد. بعید می دانم کسی در این خصوص تردیدی به خود راه دهد.. به این ترتیب آنچه باید به عنوان یک اصل مد نظر باشد این که دولت و مجلس هر چه سریع تر در تعیین و رای اعتماد به وزیر آینده ورزش اهتمام ورزند تا ما با ثبات لازم برای آینده کار را به شکلی جدی تر آغاز کنیم.

حسین نصیری نمین

بخش ورزشی تبیان