تبیان، دستیار زندگی
مدیرعامل موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان راه اندازی شبكه ملی اینترنت ایران را گام مهمی در كاهش آسیب‌های فضای مجازی دانست.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مدیرعامل موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان

راه‌اندازی شبكه ملی اینترنت؛ گام مهمی در كاهش آسیب‌های فضای مجازی

دکتر طالب پور

مدیرعامل موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان راه اندازی شبكه ملی اینترنت ایران را گام مهمی در كاهش آسیب‌های فضای مجازی دانست.

به گزارش روابط عمومی، دكتر طالب‌پور در نخستین جشنواره وبلاگ نویسی دینی تبیان قم كه توسط اداره كل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد به آسیب‌های شبكه‌های اجتماعی از قبیل فیس بوك و... اشاره كرد و گفت: تمامی اطلاعات و سلایق جوانان ما در این شبكه‌ها توسط آمریكا و كشورهای اروپایی رصد می‌شود.

وی با تشكر از مقام معظم رهبری در مورد تشكیل شورای عالی فضای مجازی، ابراز امیدواری كرد كه بسیاری از مشكلات و آسیب‌های فضای مجازی با مدیریت این شورا برطرف شود.

طالب‌پور با اشاره به آغاز کار شبکه ملی اطلاعات یا شبکه ملی اینترنت در آینده‌ای نزدیك اظهار كرد: با وجود این شبکه، پهنای باند مورد نیاز داخل از پهنای باند دسترسی به شبکه جهانی اینترنت تفکیک شده و محدودیت سرعت دسترسی به اینترنت برداشته می‌شود.

مدیرعامل موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان مهم‌ترین ویژگی این شبکه نسبت به شبکه فعلی را بحث میزبانی محتوا در داخل کشور ذكر كرد.

طالب‌پور در پایان از مسئولان اداره كل تبلیغات اسلامی استان قم به ویژه حجت‌الاسلام اسكندری برای برگزاری جشنواره وبلاگ نویسی دینی تبیان قم قدردانی كرد.

تنظیم: هومن بهلولی