تبیان، دستیار زندگی
مرکز یادگیری سایت تبیان به مناسبت فرا رسیدن فصل مدرسه و آغاز سال تحصیلی، ویژه نامه «بهار تعلیم و تربیت مبارک» را منتشر کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تبیان با ویژه نامه «بهار تعلیم و تربیت مبارک» به استقبال مدرسه می رود

ویژه نامه بهار تعلیم و تربیت مبارک

مرکز یادگیری سایت تبیان به مناسبت فرا رسیدن فصل مدرسه و آغاز سال تحصیلی، ویژه نامه «بهار تعلیم و تربیت مبارک» را منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی، در این ویژه نامه که ویژه بازگشایی مدارس تهیه شده است، مطالبی جهت اداره بهتر مدرسه توسط دبیران و علاقه مند کردن دانش آموزان به مدرسه ارائه شده است.

در این ویژه نامه مطالب جالبی همچون: آنجاکه کلاس بوی عشق می دهد، چوب معلم گر بود زمزمه محبتی...، دیگه نمی خوام درس بخونم!،  باید به درس فکر کرد یا گرسنگی؟!،  بوفه مدرسه آشپزخانه‌ی منزل، مسابقه ویژه مهر ماه حافظه، کودکی که نباید رهایش کرد و استعدادهایی که پنهانند!؟ وجود دارد.

جای خالی زنگ بهداشت در مدارس،  مدرسه هوشمند، تجربه ای نوین،  نیازهای یک مدرسه هوشمند،  والدین و خرید لوازم التحریر مناسب،  پایه جدید و یک دنیا بی تجربه گی... و  دانش آموزان و بازی های رایانه ای  نیز عناوین دیگر مطالب ویژه نامه «بهار تعلیم و تربیت مبارک» را تشکیل می دهند.

ویژه نامه «بهار تعلیم و تربیت مبارک» توسط فروزان کیا و عرفانیان تهیه و تنظیم شده و در بخش مرکز یادگیری سایت تبیان قرار دارد.

تهیه و تنظیم: هومن بهلولی