تبیان، دستیار زندگی
رئیس فدراسیون فوتبال در یک گفتگوی مفصل جرئیات حضور بلاتر رئیس فدراسیون جهانی فوتبال را تشریح کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برنامه های بلاتر در ایران

آیا کی روش برمی گردد؟


رئیس فدراسیون فوتبال در یک گفتگوی مفصل جرئیات حضور بلاتر رئیس فدراسیون جهانی فوتبال را تشریح کرد.

علی کفاشیان

علی کفاشیان گفت: حضور بلاتر در کشورمان می تواند برای فوتبال مفید باشد و خوشحالم که بلاتر زمانی به ایران می آید که ما وضعیت مناسبی داریم، هم تیم ملی ما به جام جهانی صعود کرده و هم مسابقات لیگ به شکل منظم در حال برگزاری است و این موضوع را به فال نیک می گیریم.

وی در مورد برنامه های حضور بلاتر در ایران گفت: طبق روال سفرهای بلاتر، وی به هر کشوری که برود با رئیس جمهور آن کشور دیدار می کند و مطمئن هستم که در ایران نیز به دیدار روحانی خواهد رفت البته در این باره می بایستی سرپرست وزارت ورزش و جوانان همکاری لازم را در این زمینه انجام دهد.

وی ادامه داد: بلاتر همچنین با سرپرست وزارت ورزش نیز دیدار خواهد داشت ضمن اینکه به احتمال فراوان وی برای دیدار با نمایندگان مجلس راهی خانه ملت نیز می شود.

سرمربی تیم فوتبال دوم مهرماه به ایران باز می گردد و برنامه های آماده سازی تیم را دنبال می کند البته ما نتوانستیم تیم هایی را که روش مد نظر داشت هماهنگ کنیم اما درصدد هستیم تا با دو تیم آفریقایی برای بازی قبل از دیدار با تایلند به توافق برسیم که در این را می بایستی هم کی روش را راضی کنیم هم تیم های آفریقایی را و امیدواریم بتوانیم تدارک مناسبی برای تیم ملی در نظر بگیریم

کفاشیان همچنین در مورد پول هایی که می بایست به فدراسیون فوتبال داده شود و با شیطنت آمریکا و برخی کشورها بلوکه شده بود گفت: فیفا می بایست در این زمینه وارد عمل شود و ما باید از حضور بلاتر در ایران استفاده کنیم تا فشار فیفا باعث شود پول های بلوکه که شده آزاد شود.

کی روش و کفاشیان

وی افزود: سپ بلاتر در روند میزبانی جام ملتهای آسیا نمی تواند کاری برای ما انجام دهد اما مسئولان AFC قرار است که به ایران سفر کنند و چند و چون قضیه را مورد بررسی قرار دهند که امیدواریم بتوانیم این میزبانی را بدست آوریم.

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در مورد بازگشت کی روش به ایران گفت: سرمربی تیم فوتبال دوم مهرماه به ایران باز می گردد و برنامه های آماده سازی تیم را دنبال می کند البته ما نتوانستیم تیم هایی را که روش مد نظر داشت هماهنگ کنیم اما درصدد هستیم تا با دو تیم آفریقایی برای بازی قبل از دیدار با تایلند به توافق برسیم که در این را می بایستی هم کی روش را راضی کنیم هم تیم های آفریقایی را و امیدواریم بتوانیم تدارک مناسبی برای تیم ملی در نظر بگیریم.

بخش ورزشی تبیان


منبع: سایت فدراسیون فوتبال