تبیان، دستیار زندگی
آموزشگاه دانش اقدام به برگزاری دوره های کامپیوتری کرده است که شرکت در این دوره ها برای کاربران نهایی تبیان با 10 درصد تخفیف امکان پذیر می باشد....
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دوره های آموزشی آموزشگاه دانش

آموزشگاه دانش اقدام به برگزاری دوره های کامپیوتری کرده است که شرکت در این دوره ها برای کاربران نهایی تبیان با 10 درصد تخفیف امکان پذیر می باشد.

معرفی دوره ها

دوره آموزشی SAN Fundamental

امروزه یکی از مهم ترین دغدغه های سازمان ها و مراکز بزرگ، بحث ذخیره سازی اطلاعات و دستگاه های ذخیره ساز است. چطور باید یک STORAGE مناسب جهت ذخیره سازی اطلاعات مهم انتخاب کرد و یا چه STORAGE هایی برای داشتن اطلاعات LIVE مناسب تر است.

در این دوره شما با مفاهیم ذخیره سازها و انواع RAID ها آشنا می شوید، مفهوم STORAGE AREA NETWORK را درک می کنید، نحوه به کارگیری STORAGE ها در مراکز داده را می آموزید و روش های گوناگون پشتیبان گیری و تهیه نسخه های پشتیبانی را فرا خواهید گرفت.

مدت این دوره آموزشی: 20 ساعت

برای ثبت نام کلیک کنید

دوره آموزشی Mikrotik

شاید تا کنون ROUTER ها و یا SWITCH های زیادی دیده باشید، شاید فایروال های بسیاری نظر شما را به خود جلب کرده باشد. اما اگر از شما درخواست شود دستگاهی را نام ببرید که تمامی این مشخصات را یکجا داشته باشد، ممکن است موردی به نظرتان نرسد.

میکروتیک که یک سیستم عامل متن باز و مبتنی بر FREEBSD می باشد، تمامی این امکانات را همراه با صدها قابلیت دیگر یک جا به شما عرضه می کند. اگر می خواهید یک ROUTER خانگی و یا حتی حرفه ای برای استفاده در ISP و یا سازمان خود داشته باشید، قطعا میکروتیک با پشتیبانی از تمامی ROUTING PROTOCOL ها می تواند یک انتخاب موفق باشد.

مدت این دوره آموزشی: 40 ساعت

برای ثبت نام کلیک کنید

دوره آموزشی VmWare

آیا تا به حال توانسته اید از تمامی قدرت سخت افزار هایی که در اختیار دارید استفاده کنید؟

یا تنها بر این باورید که با نصب یک سیستم عامل و استفاده از یک APPLICATION کاربردی این امر را صورت داده اید؟

در دنیای مجازی سازی شما یاد می گیرید که چطور از منابع، استفاده بهینه کنید و چطور در مصرف انرژی صرفه جویی کنید.

با بهره گیری از محصولات شرکت VMWARE، گام در دنیایی می گذارید که به شما آموخته می شود چطور با تجهیزات کم و ناچیز یک مرکز داده مجازی داشته باشید و چطور بیش از 10 سیستم عامل و نرم افزار های کاربردی را بر روی یک سخت افزار سرویس دهنده نصب کنید.

 مدت این دوره آموزشی: 44 ساعت

برای ثبت نام کلیک کنید

دوره آموزشی Microsoft - MCITP 2008

مدرک متخصص مهندسی شبکه های مایکروسافت یا MCITP نشانگر مهارت فرد در به کارگیری MICROSOFT WINDOWS SERVER 2008 می باشد و جهت آن دسته از افرادی طراحی شده است كه توانایی آنالیز نیازهای تجاری یك ارگان را دارا بوده و قادر به طراحی و راه اندازی ساختار شبكه برای راهكارهای تجاری مبتنی بر سیستم عامل های مایكروسافت و نرم افزار SERVER مایكروسافت باشند.

متخصصین دارای این مدرک در میان مدیران و همکاران متخصص خود به عنوان راهبران و پیشروان طراحی زیرساخت ویندوز سرور 2008 شناخته می گردند. اخذ این مدرک یعنی مهارت عالی در زمینه کار با ویندوز 2008 مایکروسافت.

مدت این دوره آموزشی: 280 ساعت

برای ثبت نام کلیک کنید

دوره آموزشی CISCO – CCNP

دوره CISCO CERTIFIED NETWORK PROFESSIONAL - CCNP از سری دوره های سطح متخصص، در رابطه با مهارت فنی در نصب و تنظیمات شبكه های LAN و WAN و نشانگر دانش و مهارت پیشرفته در زمینه شبکه می باشد. با اخذ این مدرک، یک متخصص شبکه دارای توانایی نصب، راه اندازی و عیب یابی شبکه های محلی و شبکه های وسیع جهت مجموعه های بزرگ می باشد. مباحث این مدرک بر روی مواردی هم چون امنیت، شبکه های متمرکز، کیفیت سرویس یا QOS (QUALITY OF SERVICE) ، (VIRTUAL PRIVATE NETWORKS) VPN و تکنولوژیهای BROADBAND تاکید دارد .

 مدت این دوره آموزشی: 120 ساعت

برای ثبت نام کلیک کنید

دوره آموزشی CISCO – CCNA

دوره CISCO CERTIFIED NETWORK ASSOCIATE) CCNA با مقدمه ای درباره شبکه ها آغاز می شود و سپس ارتباطات کامپیوترها را با استفاده از پروتکل TCP/IP معرفی می کند. پس از آن، دستگاه های لایه 2 "سوییچ ها" در شبکه معرفی می شوند. در مرحله بعد، دستگاه های لایه 3 "روترها" در شبکه، تعریف می گردند. معرفی دستگاه های لایه 3، منجر به معرفی WANها و مسیریابی برای ارتباط سایت های مختلف می گردد.

مدت این دوره آموزشی: 60 ساعت

برای ثبت نام کلیک کنید

دوره آموزشی Network+

از دانش شبکه می توان به عنوان یکی از مهم ترین تخصص ها و به طبع آن از مدارک مربوط به شبکه به عنوان مهم ترین و رایج ترین مدارک بین المللی IT نام برد. بدیهی ست آشنایی با مفاهیم اولیه شبکه نخستین گام در ورود به این زمینه تخصصی بوده و دانش اولیه فرد در زمینه NETWORKING را پی ریزی می نماید.

در این راستا شرکت COMPTIA به عنوان یکی از معتبر ترین شرکت های ارایه کننده مدارک بین المللی IT ، مدرک +NETWORK یا مدرک تکنسین شبکه را معرفی نموده و در طی آن به بررسی مفاهیم اولیه شبکه، انواع کابل ها، پروتکل ها از جمله TCP/IP، توپولوژی ها، لایه های شبکه، سخت افزارهای شبکه، ارتباطات بی سیم و سایر موارد مهم در کار با شبکه پرداخته و افراد را جهت ورود به دوره های تخصصی تر شبکه از جمله دوره های مایکروسافت، سیسکو، لینوکس و امنیت شبکه آماده می سازد. لذا دوره +NETWORK به عنوان پیشنیاز کلیه دوره های مربوط به شبکه و بهترین نقطه شروع این دوره ها می باشد.

مدت این دوره آموزشی: 36 ساعت

برای ثبت نام کلیک کنید


مرکز یادگیری سایت تبیان