تبیان، دستیار زندگی
بخش ارتباطات سایت تبیان در مقاله ای با عنوان «تا کی به خنده بازار می خندیم؟» به بررسی روند افت کیفیت مجموعه تلویزیونی طنز خنده بازار پرداخته است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خنده بازار زیر ذره بین تبیان

خنده بازار

بخش ارتباطات سایت تبیان در مقاله ای با عنوان «تا کی به خنده بازار می خندیم؟» به بررسی روند افت کیفیت مجموعه تلویزیونی طنز خنده بازار پرداخته است.

به گزارش روابط عمومی، مجموعه خنده بازار با تقلید طنزآمیز برنامه‌های صدا و سیما و با طعنه به برخی شخصیت‌های مشهور در جامعه ما ، موفق شد تا تماشاگران بسیاری پیدا کند. این مسئله موجب شد تا این مجموعه طنز، برای چندمین بار، ساخته و از شبکه سوم سیما پخش شود. چنانچه در حال حاضر نیز، شاهد پخش این مجموعه هستیم.

در بخشی از متن این مقاله آمده است: «اینطور به نظر می رسد که تهیه کنندگان این مجموعه طنز، برنامه و روش خاصی در جهت تولید آن ندارند و صرفا با بهره گیری از چند بازیگر و با مسخره بازی و ادا و شکلک در آوردن، و کاریکاتورِ دیگران شدن، قصد دارند تا به خنداندن مردم در ساعاتی از شب بپردازند که اتفاقا ساعات پربیننده تلویزیون است.»

مقاله اینتر نتی «تا کی به خنده بازار می خندیم؟» توسط فاطمه ناظم زاده تهیه شده و در بخش بخش ارتباطات سایت تبیان قرار دارد.

تهیه و تنظیم: هومن بهلولی