تبیان، دستیار زندگی
با کمک این دستگاه ها قادر خواهید بود آزمایش های فیزیک اعم از مکانیک، الکترونیک، نور و ... را به صورت کاملا حرفه ای و در سطح دانشگاه انجام دهید و نتایج به دست آمده را تحلیل کنید....
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

یک آزمایشگاه فیزیک مجهز

با کمک این دستگاه ها قادر خواهید بود آزمایش های فیزیک اعم از مکانیک، الکترونیک، نور و ... را به صورت کاملا حرفه ای و در سطح دانشگاه انجام دهید و نتایج به دست آمده را تحلیل کنید.

یک آزمایشگاه فیزیک مجهز

ما قادر هستیم دستگاه مورد نیاز شما را طراحی نموده و برای شما بسازیم و هم چنین با ایجاد تغییرات دلخواه شما در دستگاه های  موجود آن ها را  برای نصب در مدارس شما آماده نماییم.

یک آزمایشگاه فیزیک مجهز

کلیه دستگاه ها به همراه دستور کارهای مخصوص و به روز دنیا عرضه می شوند. این دستور کارها به زبان انگلیسی و فارسی ارائه می شوند و شامل مراحل انجام آزمایش می باشند.

دستگاه های مربوط به فیزیک مکانیک قادر به انجام آزمایش هایی در زمینه سقوط آزاد، سقوط آزاد در خلا، سطح شیبدار، اصطکاک، ضربه، قانون بقای انرژی، قانون بقای اندازه حرکت، قرقره ها، تعادل و به طور کلی مباحث مطرح شده در فیزیک دبیرستان و راهنمایی می باشد.

مشخصات دو نمونه از دستگاه های موجود در این جا قرار دارد.

دستگاه یک

دستگاه دو

شایان ذکر است دستگاه های فیزیک نور نیز کلیه مباحث مربوط به نور را پوشش می دهند.

طراحی و ساخت دستگاه های مورد نیاز جهت تجهیز آزمایشگاه فیزیک مدارس توسط فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف و تهیه کنندگان پروژه های دانش آموزی تبیان صورت می گیرد.


مرکز یادگیری سایت تبیان