تبیان، دستیار زندگی
در تصویر دیگری نیز عکس مبارک در کناره عبارت مبارک 2014 و جملاتی همچون او مرد میهن پرستی است که مصر را با حکمت رهبری کرد به چشم می خورد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مبارک نامزد انتخابات بعدی مصر!


در تصویر دیگری نیز عکس مبارک در کناره عبارت "مبارک 2014" و جملاتی همچون " او مرد میهن پرستی است که مصر را با حکمت رهبری کرد" به چشم می خورد.


حامیان حسنی مبارک رئیس جمهور پیشین مصر کمپینی را برای کاندیداتوری دوباره مبارک در انتخابات ریاست جمهوری 2014  راه اندازی کرده اند.

به گزارش عصر ایران به نقل از پایگاه خبری ایلاف، این کمپین با عنوان "مبارک رئیس جمهور مصر 2014" و شعار "برای بازگشت مصر به جایگاه آن" در شبکه های اجتماعی فعالیت می کند.

این در حالی است که شماری از مخالفان مبارک متعهد شده اند با فعالیت های گسترده او را دوباره دست بسته به زندان برگردانند.

این کمپین در حالی فعال است که محمد مرسی رئیس جمهور برکنار شده مصر هم اکنون در بازداشت ارتش به سر می برد و پلیس روزانه شماری از مقامات اخوان المسلمین را دستگیر می کند.

قرار است مصر در سال آینده میلادی شاهد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری باشد.

مبارک

نمونه ایی از تصاویر منتشر شده در کمپین حامیان مبارک

شماری از مخالفان مرسی نیز گفته اند که سرنگونی حکمرانی اخوان المسلمین به معنی بازگشت مبارک نیست.

در این کمپین عکس رسمی مبارک که در دوره ریاست جمهوری او بر روی دیوار ادارات و سطح شهرها برافراشته بود منتشر شده است.

در تصویر دیگری نیز عکس مبارک در کناره عبارت "مبارک 2014" و جملاتی همچون " او مرد میهن پرستی است که مصر را با حکمت رهبری کرد" به چشم می خورد

در تصویر دیگری نیز عکس مبارک در کناره عبارت "مبارک 2014" و جملاتی همچون " او مرد میهن پرستی است که مصر را با حکمت رهبری کرد" به چشم می خورد.

با این حال مخالفان مبارک با انتشار کامنت هایی هر گونه بازگشت او یا یکی از سران حکومت مبارک به قدرت را غیرممکن دانستند.

مبارک

"حسنی مبارک به قانون احترام گذاشت و با افتخار ، مجازات قضایی را تحمل کرد. او به مصر خیانت نکرد او فرار نکرد و پسرانش را هم فراری نداد. به این مرد رحم کنید چرا که او هزاران برار از مرسی شریف تر بود." اینها نیز جملاتی هستند که در کمپین حامیان مرسی منتشر شده اند.

حامیان حسنی مبارک رئیس جمهور پیشین مصر کمپینی را برای کاندیداتوری دوباره مبارک در انتخابات ریاست جمهوری 2014  راه اندازی کرده اند

در این کمپین از هواداران مبارک خواسته شده است تا موفقیت های وی را در این صفحه منتشر کنند.

برخی از مخالفان هم نقاط سیاه دوره حکمرانی مبارک را نوشته اند.

یکی از آنها نوشته است: از موفقیت های مبارک، فعالیت سازمان های امنیت حکومت و شکنجه در زندان، مرگ 50 هنرمند مصری در آتش سوزی تئاتر بنی سویف در 2005 و انفجاری شرم الشریخ است.

مبارک

نمونه ایی از تصاویر منتشر شده در کمپین حامیان مبارک

بخش سیاست تبیان


منبع : عصرایران