تبیان، دستیار زندگی
حضور علاقه مندن به بازی های رایانه ای در مصلای امام خمینی (ره) قابل توجه بوده و در دو روز برپایی این رویداد خانواده ها به سومین نمایشگاه گیم تهران آمده اند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سونامی علاقه مندان به گیم

نمایشگاه بازی های رایانه ای

حضور علاقه مندن به بازی های رایانه ای در مصلای امام خمینی (ره) قابل توجه بوده و در دو روز برپایی این رویداد خانواده ها به سومین نمایشگاه گیم تهران آمده اند.

به گزارش روابط عمومی، نمایشگاه گیم تهران در دو روز نخست برگزاری با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبرو شده است.

این رویداد که در هفت بخش تولیدات، بازیسازان مستقل، خانواده، آموزش و کارگاه های آموزشی، فناوری، بازی و سرگرمی و مسابقات برگزار شده این روزها میزبان خانواده هایی است که با فرزندان خود در این رویداد حضور یافته اند.

بازی و سرگرمی را می توان پر ازدحام ترین بخش نمایشگاه گیم تهران نامید. در این بخش انواع و اقسام بازی های جدید رایانه ای بومی ارائه شده و کودکان و نوجوانان با حضور در این بخش، گیم های جدید بازی سازان ایرانی را بازی کرده و نظراتشان را به بازیسازان منتقل کردند.

استقبال در این بخش به حدی است که کودکان و نوجوانان برای استفاده از بازی های موردعلاقه در صف می ایستند.

اما این تنها بازی های رایانه ای نیست که با استقبال روبرو شده بلکه بسیاری از بازی های غیر رایانه ای نیز طرفداران بسیاری دارد و نوجوانان با حضور در بخش فوتبال دستی با فریادها و هیجاناتشان فضای خاصی را به این بخش داده اند.

حضور مردان رباتیک در دو روز نخست از این رویداد در کنار عروسک های کاراکترهای بازی های ارائه شده در نمایشگاه از دیگر نکات قابل توجه بود تا جایی که بسیاری از حاضران در گروه های سنی مختلف با این شخصیت های جالب عکس یادگاری گرفتند.

از دیگر نکات قابل تامل این نمایشگاه حضور خانواده ها در غرفه اسرا و استفاده از امکانات سلامت در آن است. والدین با حضور فرزندانشان در این بخش از نزدیک تاثیرات بازی های خشن بر روی فرزندانشان را می بینند و با اهمیت انتخاب بازی های مناسب سنی فرزندانشان بیشتر آشنا می شوند.

رونمایی از بازی های جدید از سوی انجمن صنفی تولیدکنندگان و معرفی این بازی ها نیز از دیگر اتفاقات این نمایشگاه است و این جلسات با استقبال کاربران گیم روبرو شده است.

برگزاری کارگاه های آموزشی مختلف نیز نظر علاقه مندان به گیم را جلب کرده و متخصصان این حوزه در این کارگاه ها حضور چشمگیری در دو روز نخست از برگزاری آن داشته اند.

نوستالوژی های کودکان دیروز هم در نمایشگاه امسال گیم تهران دیده می شود و این غرفه به محلی برای گرفتن عکس یادگاری با آتاری و دیگر کنسول های قدیمی بازی تبدیل شده است.

علاقه مندان به گیم همچنین در بخش بازی رایانه ای فوتبال نیز رقابت تنگاتنگی دارند تا جایی که با برگزاری این رقابت ها از روز چهارشنبه شاهد حضور به اصطلاح فوتبال بازها در نمایشگاه گیم تهران هستیم.

نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران با امکانات یاد شده تا 26 مردادماه میزبان خانواده ها و کودکان و نوجوانان است.

خانواده ها می توانند از ساعت 10 صبح تا 20 با حضور در مصلای امام خمینی (ره) از امکانات ایجاد شده استفاده و از نزدیک با گیم های ایرانی آشنا شوند.

تنظیم: هومن بهلولی