تبیان، دستیار زندگی
پس از آنکه عادل فردوسی پور در برنامه هفته گذشته اش داوری دیدارهای پرسپولیس را با نظر کارشناسان بررسی کرد، مدیرعامل و سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مصاحبه های متعددی تاکید کردند چون فردوسی‌پور در برنامه اش به موضوع داوری و پنالتی برای این تیم پرداخته، داور
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فردوسی پور علیه دایی و رویانیان


پس از آنکه عادل فردوسی پور در برنامه هفته گذشته اش داوری دیدارهای پرسپولیس را با نظر کارشناسان بررسی کرد، مدیرعامل و سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مصاحبه های متعددی تاکید کردند چون فردوسی‌پور در برنامه اش به موضوع داوری و پنالتی برای این تیم پرداخته، داور دیدار برابر ذوب آهن برای پرسپولیس پنالتی نگرفته است.

نود، فردوسی پور

به نقل از ایسنا، صحبت های رویانیان به اینجا ختم نشد و وی در گفتگویی عنوان کرد فردوسی پور از هر برنامه نود 5 میلیارد تومان درآمد دارد که مجری برنامه نود در برنامه اش به این صحبت ها واکنش نشان داد.

وی هنگامی که به این موضوع اشاره داشت رو به دوربین کرد و گفت: شما که متشرع هستید آیا کاری که کردید اخلاقی و انسانی است؟ آیا درست است که بیایید هر حرفی دلتان می خواهد بزنید و بعد بیایید و عذرخواهی کنید؟

وی خطاب به رویانیان گفت: شما اگر مباحث دیگری دارید چرا این بحث ها را پیش می کشید. از هر نظر هم که این موضوع را در نظر بگیرید کار اخلاقی و انسانی نیست. مطرح کردن این مبالغ خنده دار است. رحمتی و نکونام هم با این همه درآمدی که دارند اینقدر پول نمی گیرند.

عادل فردوسی پور ادامه داد: من قبل از این هم در مورد مبالغ دریافتی و درآمد برنامه صحبت کرده بودم. اما بازهم می گویم که درآمد کل یکسال برنامه نود به اندازه یک بازیکن درجه سوم شما هم نیست. من 150 نفر عوامل برنامه دارم که همه مدیران سازمان صداوسیما هم از این موضوع اطلاع دارند و می توانند در این مورد شهادت بدهند.

مجری برنامه نود گفت: من قبلا هم گفته ام که از پیامک ها و تبلیغات یک ریال هم به برنامه نود و من نمی رسد. آقای رویانیان خوب است من هم بگویم شما سه نفر را کشته اید و بعدش عذرخواهی کنم؟

تهیه کننده و برنامه 90 که از اظهار نظر مدیرعامل پرسپولیس دلخور بود در ادامه طعنه هایش به محمد رویانیان رو به محمد فنایی کارشناس داوری برنامه اش کرد و گفت: حتما شما هم برای حضور در برنامه ما هر برنامه 4 میلیارد تومان دریافت می کنید

تهیه کننده و برنامه 90 که از اظهار نظر مدیرعامل پرسپولیس دلخور بود در ادامه طعنه هایش به محمد رویانیان رو به محمد فنایی کارشناس داوری برنامه اش کرد و گفت: حتما شما هم برای حضور در برنامه ما هر برنامه 4 میلیارد تومان دریافت می کنید.

وی سپس روی سخنش را به سمت علی دایی چرخاند و گفت: دایی در مصاحبه اش گفته که چون فردوسی پور در برنامه اش به داوری ما پرداخته داور دیدار با ذوب آهن تحت تاثیر قرار گرفته و برای ما پنالتی نگرفته است. این چه اظهار نظری است که می کند ایشان. از علی دایی بعید است. مگر می شود یک برنامه روی قضاوت داوران تاثیرگذار باشد.

این صحبت ها باعص شد تا علی دایی سرمربی پرسپولیس روی خط برنامه نود بیاید.، علی دایی که روی خط برنامه دوشنبه شب نود آمده بود صحبت هایش را با انتقاد از فردوسی پور شروع کرد و گفت: چرا یکطرفه به قاضی می روید و هر چه دوست دارید می گویید. من کی گفتم که فردوسی پور اجازه نداده داور برای پرسپولیس پنالتی بگیرد؟ من صحنه ای که کارشناس شما گفت دهنوی باید جریمه می شد اعتقاد داشتم که کریمی گلوی دهنوی را گرفت و داور باید بازی را قطعی می کرد و به کریمی کارت زرد نشان می داد.

وی در مورد انتقاداتش از فردوسی پور گفت: شما در دیدار با تراکتورسازی هنوز بازی شروع نشده دقیقه پنج می گویی چهره درهم علی دایی. به قیافه من چیکار دارید. شما از کجا می دانید که قاسم دهنوی از پرسپولیس بیشتر از سپاهان پول گرفته. مگر شما علم غیب دارید؟

علی دایی در ادامه انتقاداتش خطاب به محمد فنایی کارشناس داوری این بازی هم اشاره کرد و گفت: ایشان طوری می گوید من 14 سال است به برنامه نود می آیم که انگار ما در این مدت در فوتبال نبوده ایم و راگبی یا تنیس روی میز بازی می کرده ایم. ما هم در این فوتبال بوده ایم و بهترین داوران دنیا برای علی دایی قضاوت کرده اند. مگر قوانین داوری دنیا عوض شده که شما اینطور اظهار نظر می کنید؟

بخش ورزشی تبیان