تبیان، دستیار زندگی
با نیت خیر تولید‌كنندگان بازی آموزشی « آقای پول » تفاهم نامه‌ای میان مدیر عامل مجتمع آموزشی نیكوكاری رعد و این گروه نرم افزاری به امضا رسید كه سهمی از فروش این بازی به خیریه رعد اهدا خواهد شد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فروش بازی « آقای پول » در خیریه رعد

فروش بازی آقای پول در خیریه رعد

با نیت خیر تولید‌كنندگان بازی آموزشی « آقای پول » تفاهم نامه‌ای میان مدیر عامل مجتمع آموزشی نیكوكاری رعد و این گروه نرم افزاری به امضا رسید كه سهمی از فروش این بازی به خیریه رعد اهدا خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ نرم افزار آقای پول كه در قالب انیمیشن طراحی شده یك بازی شاد و با كیفیت است كه در آن برای نخستین بار از نوشته‌ها، اصطلاحات، شخصیت‌ها و عناصر بازی ایرانی استفاده شده است.

براساس این گزارش بازی پول برای تمام دستگاه‌هایی كه سیستم عامل آندروید با نسخه 2.3.3 و بالاتر دارند طراحی شده و برای بازی یك تا چهار نفر برنامه ریزی شده است و داستان این بازی به آقای پولداری مربوط می‌شود كه تصمیم دارد در یك فعالیت اقتصادی سرمایه‌گذاری كند از آن جا كه كاربران هیچ  كنترلی بر تصمیمات هر کدام از شخصیت های بازی در یک حرفه تخصص دارند و هر کدام می خواهند سرمایه برای پیشبرد حرفه ی خودشان دریافت کنند و در رقابت با دیگران نظر او را برای سرمایه‌گذاری در پروژه مورد علاقه شان توجیه وتشویق كنند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای خریداری این بازی به بخش برنامه‌های فارسی كافه بازار گوشی خود مراجعه كنند و پیش از آغاز بازی از طریق گزینه‌ی « سهم من » میزان كمك به خیریه از مبلغ خرید برنامه را مشخص نمایند.

شایان ذكر است كاربران برنامه‌های « سهم من » مبلغ بیشتری برای كمك به خیریه پرداخت نمی‌كنند بلكه با پرداخت ارزش واقعی برنامه، تعیین می‌كنند چه میزان از مبلغ پرداختی به امورخیریه اختصاص پیدا خواهد كرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.


مرکز یادگیری سایت تبیان

تنظیم: یگانه داودی