تبیان، دستیار زندگی
مدیر كل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از حضور فعال اداره كل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در هشتمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد تقدیر كرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تقدیرازفعالیت های تبلیغات اسلامی خراسان رضوی

در هشتمین نمایشگاه قرآن وعترت مشهد

تقدیر از فعالیت های تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در هشتمین نمایشگاه قرآن و  و عترت مشهد

مدیر كل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از حضور فعال اداره كل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در هشتمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد تقدیر كرد.

به گزارش روابط عمومی، برگزار كنندگان غرفه های اداره كل تبلیغات اسلامی در راستای فعالیت های صادقانه این اداره كل تقدیر شد.

محمد سرابی طی متنی با احترام به تلاش های صادقانه شركت كننندگان دراین نمایشگاه از مدیر كل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی تقدیر و تشكر كرد .

دبیر اجرایی نمایشگاه قرآن و عترت تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی در خصوص فعالیت های این اداره كل در نمایشگاه اظهاركرد: اداره كل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی درهشتمین نمایشگاه قرآن و عترت اداره كل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با 18 غرفه شركت داشت كه به معرفی ظرفیت ها و توانمندی های قرآنی استان پرداخت.

وی افزود: دربخش كودك و نوجوان، غرفه دین نشاط زندگی با استقبال بی نظیر كودكان و نوجوانان رو به روشد و در قالب بازی و مسابقه قرآنی مفاهیم قرانی در فرصت نمایشگاه آموزش داده شد.

جعفر سیدآبادی یادآور شد: كانون مداحان و شاعران آیینی خراسان رضوی نیز در راستای معرفی فعالیت های این كانون در نمایشگاه حضورداشت و اولین مركز تخصصی، آموزشی مداحی كشور از جوانان علاقمند ثبت نام به عمل آورد.

وی گفت: همچنین از فعالترین غرفه ها دراین نمایشگاه غرفه عفاف بود كه كارشناسان و اساتید عفاف و حجاب تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و مركز فرهنگی حضرت زینب(ع) در قالب بحث های دو ساعته به سئوالات مخاطبان در این زمینه پاسخ دادند.

مسئول روابط عمومی اداره كل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: موسسه فرهنگی تبیان و دبیرخانه دائمی پرتال ملی مساجد نیز با شركت در نمایشگاه محصولات رایانه ای و نرم افزارهای دینی را دراختیارعلاقمندان گذاشتند.

وی افزود: فعالیت های موسسات و اتحادیه های قرآنی استان نیز در این نمایشگاه چشمگیر بود و درالقرآن الكریم تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برنامه های قرآنی خود را برای بازدید كنندگان تشریح ودر اختیار علاقمندان گذاشت.

تنظیم: هومن بهلولی