تبیان، دستیار زندگی
با اتمام جشنواره وبلاگ نویسی گفتمان مهدویت، نوبت به اعلام برگزیدگان تبیانی این جشنواره رسیده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برگزیدگان تبیانی گفتمان مهدویت


پیشتر اعلام شد كه موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان با همکاری دفتر حضرت آیت‌الله‌العظمی صافی گلپایگانی، قصد برگزاری جشنواره وبلاگ نویسی گفتمان مهدویت، با محوریت آثار مهدوی را دارد. حال با اتمام این جشنواره وبلاگ نویسی، نوبت به اعلام برگزیدگان تبیانی این جشنواره رسیده است.


خرسندیم كه اعلام كنیم در این جشنواره وبلاگ‌نویسی، دو وبلاگنویس تبیانی نیز برگزیده شدند كه با افتخار تمام، به معرفی وبلاگشان خواهیم پرداخت:

وبلاگ گفتمان مهدویت

1

این وبلاگ منتخب، به معرفی و نشر گوشه‏ای از آثار مهدوی حضرت آیت الله صافی گلپایگانی پرداخته است.

*****

وبلاگ آثار مهدوی آیت الله صافی گلپایگانی

1

این وبلاگ نیز با بهره‌گیری از منابع متقن و سرلوحه قرار دادن آثار مهدوی حضرت آیت الله صافی گلپایگانی، دومین وبلاگ برگزیده این جشنواره می‌باشد.

سامانه وبلاگ تبیان (تبلاگ) صمیمانه به این عزیزان تبریك عرض نموده و برای ایشان، آرزوی موفقیت‌‌های روز افزون را از خداوند متعال خواهان است.

شایان ذكر است كه كاربران وبلاگ نویس تبیان، در کنگره ملی پیامبر اعظم(ص) كه در اواخر سال گذشته برگزار شد، سه رتبه نخست بخش وبلاگ‌نویسی كنگره را از آن خود كردند.

شما كاربران عزیز تبیانی را نیز به حضور و فعالیت مستمر در سامانه وبلاگ تبیان دعوت می‌نماییم. اطلاعیه جشنواره‌های وبلاگ نویسی آینده را در باشگاه كاربران تبیان پیگیری كنید تا شما هم در آینده به عنوان یكی از برگزیدگان وبلاگ نویس، معرفی شوید.


باشگاه كاربران تبیان - سامانه وبلاگ تبیان (تبلاگ)

برای ورود به صفحه وبلاگ‌ها اینجا را کلیک كنید

نمایش لیست وبلاگ‌ها

در صورتی که می‌خواهید با مشاوره وبلاگ تماس بگیرید، اینجا را کلیک كنید

برای ایجاد وبلاگ در تبیان اینجا را کلیک كنید