تبیان، دستیار زندگی
بخش تاریخ و سیره معصومین سایت تبیان به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت امام حسن مجتبی(ع)، ویزه نامه اینترنتی «آینه‌دار کرامت» را منتشر کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تبیان با «آینه‌دار کرامت» ولادت امام مجتبی(ع) را تبریک می گوید

ولادت امام حسن مجتبی(ع)

بخش تاریخ و سیره معصومین سایت تبیان به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت امام حسن مجتبی(ع)، ویزه نامه اینترنتی «آینه‌دار کرامت» را منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی، ویژه‌نامه «آینه‌دار کرامت» با بخش‌های مختلفی همچون نماهنگ ها، نواهنگ‌ها، تصاویر ویژه، پیامک های شادباش، پنجره ملکوت، قفسه، در لابه‌لای متون و مدح کرم، در سایت مۆسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان منتشر شد.

به كجا می رویم !، در ساباط چه گذشت، حاکم زیرک و مردم خواب، مناجات با خدا از نگاه امام کریم، پاسخ به یک اتهام درباره سبط اکبر ، «سرور جوانان بهشتی»، لقبی آسمانی، مردی با سیمای انبیا و شكوه پادشاهان، میوه شیرین درخت رسالت، امامی که تنها ماند و آورده‌اند که... از سرفصل‌های بخش در لابه‌لای متون به شمار می‌رود.

بخش قفسه شامل سرفصل هایی همچون:

کتابشناسی امام حسن مجتبی(ع)، کتابخانه تخصصی امام حسن مجتبی(ع) و بانک جامع مقالات امام حسن مجتبی(ع) می باشد.

در بخشی از متن این ویژه نامه آمده است: «فرشتگان بر آسمانِ مدینه بال گسترده‌اند و آغوش آسمانی جبریل قنداقه مولودی را در برگرفته که رمضان معطر شده از عطر خوش نفس‌هایش.‌ میوه شیرین طوبای رسالت، تبلور عشق در عاطفه‌آباد ولایت، و صلای خورشید در آسمان کرامت! دست به دامان کریمانه‌اش...»

ویژه‌نامه «آینه دار کرامت» به همت بخش تاریخ و سیره معصومین تبیان و به كوشش سمیه ظهرابی طراحی شده است.

تهیه و تنظیم: هومن بهلولی