تبیان، دستیار زندگی
مسئول روابط عمومی اداره كل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ازحضور این اداره كل با 18 غرفه در نمایشگاه قرآن و عترت مشهد خبر داد و فعالیتهای این سازمان را تشریح کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برپایی 18 غرفه توسط تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در نمایشگاه قرآن و عترت مشهد

جعفر سید آبادی

مسئول روابط عمومی اداره كل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ازحضور این اداره كل با 18 غرفه در نمایشگاه قرآن و عترت مشهد خبر داد و فعالیتهای این سازمان را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی، جعفر سید آبادی اظهار كرد: در نمایشگاه قرآن و عترت امسال اداره كل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی 18 غرفه دارد كه به معرفی ظرفیت ها و توانمندی های این اداره كل خواهیم پرداخت.

وی در بیان اهداف و ماموریت‌ها این اداره کل در نمایشگاه قرآن افزود: معرفی استعدادها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها در حوزه های قرآنی و فرهنگی، تقویت زمینه‌های تعامل بین فعالان، عرضه‌كنندگان و علاقه‌مندان محصولات و تولیدات فرهنگی و قرآنی، ایجاد فضای رقابت سالم بین فعالان قرآنی و فرهنگی در زمینه آثار و تولیدات، ارتقای فرهنگ دینی مخاطبان بر پایه معارف قرآن كریم واهل بیت، ارزیابی ظرفیت‌ها و شناخت نیازهای قرآنی و فرهنگی مردم از طریق جامعه آماری نمایشگاه از اهداف این سازمان در نمایشگاه قرآن است.

مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با بیان اینكه در نمایشگاه فعالیت های اتحادیه های موسسات قرآنی استان معرفی خواهد شد افزود: گزارش ها و فعالیت های دارالقرآن الكریم تبلیغات اسلامی خراسان رضوی نیز برای علاقمندان تشریح می شود.

سید آبادی به فعالیت های این سازمان در بخش كودك و نوجوان اشاره كرد و یادآور شد: این سازمان به این بخش ورود پیدا كرده است و برنامه دین، نشاط و زندگی با محوریت فعالیت های كودكان و ارتباط گیری موثر با این قشر در نمایشگاه به اجرا در می آید.

وی از ورود کانون مداحان و شاعران آیینی خراسان رضوی به نمایشگاه در راستای معرفی فعالیت های این کانون به مخاطبان خبر داد و افزود: این کانون همچنین ضمن معرفی اولین مرکز تخصصی ، آموزشی مداحی در خراسان رضوی از جوانان و نوجوانان و افراد علاقمند به مداحی ثبت نام خواهد داشت.

سید آبادی با بیان اینکه یک غرفه در نمایشگاه به معرفی فعالیت های عفاف گرایی در استان خواهد پرداخت افزود: دراین غرفه کارشناسان عفاف به این سئوال مخاطبان که عفاف چرا و چگونه پاسخ خواهند داد.

وی افزود: در این غرفه فعالیت های فرهنگی و تبلیغی زیبایی ارائه می شود و اساتید گفتمانهای عفاف با مخاطبین در زمانبندی های دو ساعته به بحث و گفتگو خواهند پرداخت.

مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: موسسه فرهنگی تبیان در نمایشگاه حاضر خواهد بود و ضمن معرفی دبیرخانه دائمی پرتال ملی مساجد ، محصولات رایانه ای و نرم افزارهای دینی را دراختیار علاقمندان خواهد گذاشت.

وی به فعالیت مرکز فرهنگی دینی حضرت زینب در حوزه دختران و بانوان اشاره کرد و گفت: در نمایشگاه فعالیت های فرهنگی این مرکز برای علاقمندان به نمایش در خواهد آمد.

تنظیم: هومن بهلولی