تبیان، دستیار زندگی
همزمان با ماه ضیافت الهی، ویژه‌نامه اینترنتی «ماه وصال» از طریق شبکه تبیان اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی منتشر شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ویژه‌نامه «ماه وصال» در تبیان خراسان جنوبی منتشر شد

ویژه‌نامه، ماه وصال

همزمان با ماه ضیافت الهی، ویژه‌نامه اینترنتی «ماه وصال» از طریق شبکه تبیان اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی، احمد فنودی مسئول شبکه تبیان استان خراسان جنوبی با اعلام این خبر گفت: این ویژه‌نامه از ابتدای ماه مبارک رمضان و به منظور استفاده کاربران فضای مجازی در پایگاه اینترنتی شبکه تبیان استان منتشر شده است.

وی افزود: در این ویژه‌نامه مطالب مختلف و متنوع فرهنگی و دینی از جمله کلیپ، عکس و نرم افزار رمضان، مناجات منسوب به حضرت علی (ع) در ماه رمضان، احکام مخصوص به این ماه، آداب تلاوت قرآن، توصیه‌های مقام معظم رهبری در ماه رمضان، دانستنی‌های تغذیه در ماه رمضان و بسیاری از مطالب متنوع دیگر درج شده است.

مسئول شبکه تبیان اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی همچنین از برگزاری مسابقه اینترنتی به مناسبت ماه مبارک رمضان در این ویژه‌نامه خبر داد و افزود: در این مسابقه که با عنوان «مسابقه ماه وصال» طراحی شده، تعداد پانزده سۆال قرآنی مطرح شده است و علاقمندان پس از ثبت نام در سایت می‌توانند در آن شرکت کنند.

فنودی افزود: اسامی برندگان این مسابقه همزمان با سالروز ولادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در همین پایگاه اعلام خواهد شد.

گفتنی است، علاقمندان جهت استفاده از این ویژه‌نامه و شرکت در مسابقه می‌توانند به پایگاه اینترنتی تبیان خراسان جنوبی به نشانیwww.Tebyan-Sk.ir مراجعه نمایند.

تنظیم: هومن بهلولی