تبیان، دستیار زندگی
بخش اخلاق و عرفان اسلامی به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان ویژه نامه اینترنتی «ترنم عشق و عرفان» را منتشر کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تبیان با ترنم عشق و عرفان به استقبال ماه رمضان می رود

ویژه نامه ترنم عشق و عرفان

بخش اخلاق و عرفان اسلامی به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان ویژه نامه اینترنتی «ترنم عشق و عرفان» را منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی، ویژه‌نامه «ترنم عشق و عرفان» با بخش‌های مختلفی همچون كلیپ‌ها، نواهنگ‌ها، تصاویر ویژه، پیامک های ماه مبارک رمضان و مقالات در سایت مۆسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان منتشر شد.

2نکته طلایی برای تلاوت قرآن در ماه رمضان، امتیازات وِیژه خدا برای روزه‌داران خوش اخلاق، روزه‌داری و ارتباط نامشروع با نامحرم؟!، روزه را به بهانه گرما ترک نکنیم، قابل توجه خانم‌ها و آقایان مدرن و روزه‌دار، ماه رمضان و بی‌کرانی رحمت خداوند، آنچه از خدا می‌خواهیم در این ماه بگیریم! و شهوتی که می‌تواند روزه را تباه کند از سرفصل‌های بخش مقالات به شمار می‌رود.

از دیگر مقالات این ویژه نامه می توان به: بهترین فرصت آمرزش را از دست ندهیم، عالی‌ترین نمونه‌های اخلاق در تولی و تبری، تأدیب نفس اماره در هنگام اسارت شیطان، سفره‌های افطار و برانگیختن خشم خدا، سرمایه‌ای عظیم آماده بهره‌برداری، راهی برای  ثواب بردن بی‌نهایت در ماه رمضان، از برکات سحرهای ماه رمضان عقب نمانیم و نقش روزه در حل مشکلات، اشاره کرد.

مهمانی ملکوتی، سحری، چشمه ربناشهر نور، ماه همیشه بهار و فصل ضیافت، عناوین ویژه نامه های پیشین سایت تبیان در خصوص ماه مبارک رمضان را تشکیل می دهد.

ویژه‌نامه «ترنم عشق و عرفان» به همت بخش تاریخ و سیره معصومین تبیان و به كوشش فاطمه محمدی طراحی شده است.

تهیه و تنظیم: هومن بهلولی