تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کل ایران دیدند که در ورزشگاه آزادی هیچ تیمی نمی تواند بر پرسپولیس غلبه کند و با پیروزی این ورزشگاه را ترک کند. مصطفی دنیزلی با بیان این مطلب گفت: وقفه ای که در بازیهای لیگ می افتد باعث ایجاد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دنیزلی :در آزادی هیچ تیمی پرسپولیس را مغلوب نمی کند


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کل ایران دیدند که در ورزشگاه آزادی هیچ تیمی نمی تواند بر پرسپولیس غلبه کند و با پیروزی این ورزشگاه را ترک کند.

مصطفی دنیزلی با بیان این مطلب گفت: وقفه ای که در بازیهای لیگ می افتد باعث ایجاد تاثیر منفی در تیمهای می شود که روندی خوب داشته اند. اما با این حال در مصاف با سایپا پرسپولیس واقعی بودیم، تیمی که گرچه آنطور که باید و شاید خوب بازی نکرد ، اما به حریفش اجازه کسب پیروزی نداد.

وی که در پایان بازی پرسپولیس - سایپا در جمع خبرنگاران گفتگو می کرد، اذعان داشت: تا زمانی که 12 به 11 بازی می کردیم اتفاق خاصی در بازی رخ نداد ، اما زمانی که بازی 12 به 10 دنبال شد همه دیدند چه اتفاقی رقم خورد! البته منظور من از یار دوازدهم سایپا داور بازی نیست ، شاید منظورم از این یار اضافی خودم باشم که در طول بازی چند بار وارد زمین شدم.

این مربی ترکیه ای ادامه داد: در این بازی موقعیتهای گل مسلمی را به دست آورده ، اما استفاده نکردیم. در این بین آنچه برای ما حائز اهمیت است از دست رفتن موقعیتهای گل نیست ،مهم رسیدن به موقعیتهای مناسب گلزنی است که بطور حتم در بازیهای آتی به ثمر می رسد.

دنیزلی در خصوص عملکرد تیم داوری بازی پرسپولیس - سایپا گفت: نمی خواهم عملکرد داوری را نقد کنم. تا به امروز نیز در مورد داوران ایرانی به هیچ وجه انتقادی نداشته ام. حداقل امشب می توانم در مورد داور بازی حرف منفی نزنم.اما قضاوت در خصوص نحوه کار وی را بر عهده افردای می گذارم که بازی را به تماشا نشسته و حداقل تا اندازه ای با فوتبال آشنا هستند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص فحاشی دستیارش به داور بازی گفت: اگر چنین اتفاقی رقم خورده باشد بطور حتم با فرد خاطی برخورد می کنم.البته بدون بررسی نمی توانم اظهار نظری صریح در این رابطه داشته باشم ، اما اگر توهین نورالدین به داور برای من اثبات شود برخورد لازم را انجام خواهم داد. او حق اعتراض به داور را دارد اما نمی تواند توهین کند چون از دید من اشتباه داور را نباید با اشتباهی دیگر پاسخ گفت.

وی با اشاره به لزوم تعویض کریم باقری با فراز فاطمی عنوان داشت: این تعویض یه نوعی ریسک بود و نمی توانستم زود تر از دقایق پایانی دست به این ریسک خطرناک بزنم.

دایی : داور باید سه بازیکن پرسپولیس را اخراج می کرد .