تبیان، دستیار زندگی
كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به زودی ، نظر خود را درباره شكایت باشگاه پرسپولیس از عماد رضا و باشگاه سپاهان اعلام خواهد كرد. پرونده جنجالی انتقال گلزن عراقی به باشگاه سپاهان که با شکایت رسمی باشگاه پرسپولیس گشوره شد ، هم اک...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

معمای عماد رضا بزودی حل می شود


كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به زودی ، نظر خود را درباره شكایت باشگاه پرسپولیس از عماد رضا و باشگاه سپاهان اعلام خواهد كرد.

پرونده جنجالی انتقال گلزن عراقی به باشگاه سپاهان که با شکایت رسمی باشگاه پرسپولیس گشوره شد ، هم اکنون در حال تکمیل شدن است؛ كارشناسان پس از انگشت نگاری و گرفتن نمونه امضای عماد رضا مدارك و نظرات خود را دیروز در اختیار كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قرار دارند.

مسوولان باشگاه سپاهان اصفهان نیز آخرین لایحه دفاعیه خود را در اختیار این کمیته قرار دادند و باشگاه پرسپولیس نیز رسما لایحه دفاعیه خود را ارائه کرده است .

به این ترتیب با جمع بندی و بررسی نهایی اسناد و مدارک و مستندات ،كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بزودی رای خود را در این خصوص اعلام خواهد كرد و اختلافات موجود میان مسوولان باشگاه‌های پرسپولیس و سپاهان به پایان خواهدرسید.

باشگاه پرسپولیس بلافاصله پس از شکست مقابل سپاهان در دیدار پایانی جام حذفی کشور ، مدعی شد عماد محمد رضا مهاجم عراقی تیم سپاهان بصورت غیرقانونی در ترکیب این تیم به میدان رفته و قرار داد این بازیکن پس از پایان مهلت نقل و انتقالات فصل به ثبت رسیده است. از طرف مقابل نیز باشگاه اصفهانی هنوز مدرکی دال بر تکذیب ادعای باشگاه پرسپولیس منتشر نکرده است.

پرسپولیس – سپاهان تجدید می شود ؟