تبیان، دستیار زندگی
الفضل‌(ع) رضازاده محبوب شیعیان جهان ارادت حسین رضازاده، قهرمان دسته فوق سنگین وزنه‌برداری به حضرت عباس (ع) باعث محبوبیت او در عراق و بحرین شده است. تلویزیون النخیل عراق با نمایش تصاویر قهرمانی حسین رضازاده، دلاور ایرانی در م...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

به دلیل ارادت به حضرت ابوالفضل‌(ع)

رضازاده محبوب شیعیان جهان


ارادت حسین رضازاده، قهرمان دسته فوق سنگین وزنه‌برداری به حضرت عباس (ع) باعث محبوبیت او در عراق و بحرین شده است.

تلویزیون النخیل عراق با نمایش تصاویر قهرمانی حسین رضازاده، دلاور ایرانی در مسابقات جهانی دومنیكن، گفت: وی بار دیگر با بیان "یا ابوالفضل" بر وزنه‌های بسیار سنگین چیره شد و 3 طلای ناب دیگر را به افتخارات ورزشی خود افزود.

این تلویزیون افزود: این ورزشكار بزرگ ایران كه نام دو امام شیعیان (امام حسین (ع) و امام رضا (ع)) را با خود دارد، در شب مسابقات نام مبارك سردار رشید كربلا حضرت ابوالفضل العباس(ع) را چون همیشه روی پیراهنش داشت و با ذكر نام مبارك حضرت، بار دیگر قهرمان جهان شد.

النخیل اضافه كرد: نمایش ارادت حسین رضازاده به سردار رشید كربلا او را محبوب عراقی‌ها به ویژه جوانان كرده است؛ به طوریكه بسیاری از آنها از طریق اینترنت به تصاویر این قهرمان ایرانی دست پیدا كرده‌اند.

در عراق حضرت عباس (ع) جایگاه ویژه‌ای میان مردم آن كشور داشته و حتی اهل تسنن و اكراد نیز برای ابراز ارادت و گرفتن حاجت سر به آستان علمدار كربلا می سایند.

از بحرین نیز خبر می‌رسد، شیعیان با نصب عكس‌های رضازاده در اماكن مختلف خود قهرمانی توام با ارادت به اهل بیت وی را گرامی می‌دارند.

حسین رضازاده : راحت قهرمان نشدم