تبیان، دستیار زندگی
یم) این روز مصادف بود با شهادت اولین امام شیعیان حضرت علی (ع) که با توجه به اینکه تعطیل نیز بود . جمعیت بسیار زیادی در نمایشگاه حضور داشتند و از نزدیک با محصولات قرآنی آشنا شدند. با توجه به اینکه شب قبل مراسم اح...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کاملترین نرم افزار قرآنی "مشکات " در تلفن همراه (گزارش روز نوزدهم نمایشگاه قرآن کریم)


این روز مصادف بود با شهادت اولین امام شیعیان حضرت علی (ع) که با توجه به اینکه تعطیل نیز بود . جمعیت بسیار زیادی در نمایشگاه حضور داشتند و از نزدیک با محصولات قرآنی آشنا شدند.

با توجه به اینکه شب قبل مراسم احیاء برگزار شده بود اتنظار نمی رفت تا جمعیت زیادی حداقل تا ظهر به نمایشگاه بیایند ولی از همان ساعات شروع نمایشگاه استقبال خیلی خوبی از نمایشگاه گردید و اکثر بازدیدکنندگان را خانواده ها تشکیل می دادند.

حضور کاربران و اعضاء سایت درغرفه تبیان در این روز نسبت به روزهای گذشته بسیار بیشتر بود.

به گفته حراست نمایشگاه ازدحام جمعیت بحدی بوده که 5 ورودی دیگر به نمایشگاه نیز اضافه گشته است.

بخش فروش موسسه تبیان نیز روز بسیار شلوغی را سپری کرد به طوری که این دوستان لحظه ای فرصت استراحت نداشتند.

از پر فروش ترین سی دی ها در این روز می توان به انیمیشن خاتم الانبیا (ص) ، مشکات (2) و نگین هستی اشاره کرد.

شایان ذکر است که برای اولین بار نرم افزار "مشکات نگارش همراه " قابل نصب بر روی PACKET PC و تمام موبایلهایی که ویندوز دارند به صورت رایگان در غرفه تبیان ارائه می گردد.


مهمانان :

آقای دکتر طالب پور (مدیرعامل محترم موسسه) به همراه سرکار خانم غروی (مشاور مدیرعامل) از مهمانان این روز بودند. مدیرعامل محترم موسسه در ادامه به مصاحبه با دوربین خبرساز تبیان پرداختند و سپس از تمامی همکارانی که در غرفه حضور داشتند تشکر و قدردانی نمودند.

سرکار خانم غروی نیز ضمن بازدید از غرفه و بخشهای مختلف از تمامی همکاران در بخش سایت و فروش قدردانی و تشکر نمودند.


معرفی محصولات تبیان :

امروز به معرفی نرم افزار " عترت 7 و 9 " می پردازیم که شامل موارد زیر می باشد :

- زندگی نامه امام باقر (ع) و امام کاظم (ع)

- امکان جستجوی لفظی و موضوعی در احادیث این دو امام

- دعاهای منتخب از مفاتیح الجنان به همراه قرائت کامل و ترجمه فارسی

- بهره گیری از سرگرمی ها و بازیهای آموزنده

- مرثیه و مولودی

- احادیث و سخنان گهربار این دو امام با ترجمه فارسی و قرائت

و…


اخباری از نمایشگاه قرآن کریم :

- سازمان انتقال خون ایران با حضور در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن كریم، پذیرای اهداء كنندگان خون به نیازمندان در شب‌های ماه مبارك رمضان است.

این سازمان كه با شعار «اهدای خون سالم و مستمر، اهدای زندگی» در نمایشگاه چهاردهم حضور دارد، رسالت كمك رسانی خود را با كمك خیل مردم روزه‌دار و اهدا كننده‌ی خون انجام داده است.

غرفه‌ی سازمان انتقال خون ایران واقع در جنب شبستان مصلی، از ساعت 30/19 تا پایان كار آن، آماده‌ی پذیرش اهداء كننگان خون است.

- حسین بهبودی گفت: « وسعت فعالیتهای بخش کودک و نوجوان نمایشگاه قرآن امسال نسبت به سال گذشته 7 برابر شده است. »

به گزارش ستاد خبری چهاردهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، وی پرمخاطب ترین بخش نمایشگاه امسال را بخش کودک و نوجوان برشمرد و اظهار داشت: « این بخش روزانه مخاطبان کودک و نوجوان جذب می کند به طوری که در بعضی از ساعات روز ما قادر به پاسخگویی به تمام مراجعان نیستیم.»

مدیر بخش کودک و نوجوان نمایشگاه بیان داشت: « در اکثر کشورهای توسعه یافته برای این رده سنی ارزش خاصی قائل هستند و باید فعالیت های مربوط به انسان از همین دوران آغاز شود.»

گفتنی است، بخش کودک و نوجوان نمایشگاه چهاردهم، 13 غرفه، 400 عنوان کتاب و 25 عنوان نرم افزار در اختیار بازدیدکنندگان قرارداده است.

روابط عمومی موسسه تبیان