تبیان، دستیار زندگی
با هدف معرفی توانمندی‌های هنری و ظرفیت هنر‌جویان توان‌یاب آثار هنرمندان دارای معلولیت در نمایشگاه و پاراآرت در شهر توكیو ژاپن شركت داده می‌شود...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

"  پاراآرت آسیایی ژاپن"

پاراآرت آسیایی ژاپن

به گزارش روابط عمومی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد، مسابقات نقاشی و خوشنویسی پاراآرت آسیایی ژاپن با عنوان " عبور هنر فراتر از مرزها و معلولیت ها " ویژه هنرمندان دارای معلولیت در مهر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

نمایشگاه پاراآرت آسیایی ژاپن با هدف افزایش اعتماد به نفس و خود اتکائی افراد معلول از طریق هنر، ارتقاء درک و آگاهی عمومی مرتبط با موضوعات معلولیت و پیشبرد ارتباطات بین المللی میان کشورهای آسیائی در زمینه هنرهای مرتبط با معلولیت هر ساله مسابقاتی را برگزار می‌کند.

از تمامی کارآموختگان، کار‌آموزان و هنر‌جویان سراسر كشور دعوت می شود تا آثار نقاشی و خوشنویسی خود را انتخاب و بر اساس شرایط مشخص شده به دبیرخانه مسابقه ارسال نمایند.

براساس این گزارش مجتمع رعد پس از بررسی آثار رسیده توسط اساتید مجرب نقاشی و خوشنویسی کشور، آثار برتر را در این مسابقه شرکت خواهد داد و در صورت پذیرش در نمایشگاه اصل اثر از سوی امور بین الملل مجتمع رعد به کشور ژاپن ارسال خواهد شد.

علاقمندان به شرکت در این فراخوان می‌توانند آثار و رزومه خود را حداکثر تا پایان تیر ماه سال جاری به نشانی paraart@raad-charity.org ارسال نمایند.

در ضمن روابط عمومی مجتمع رعد با شماره تلفن‌های 7 -88371096 آماده پاسخگویی خواهد بود.

این گزارش می‌افزاید: دبیرخانه آثار ارسالی را فقط از طریق ایمیل دریافت خواهد کرد و باید این  شرایط در ارسال آن رعایت شود:

- فرمت تصویر آثار ارسالی jpg  با وضوح  300 dpi
- حداکثر اندازه آثار نقاشی  81 x 65 سانتیمتر و خوشنویسی 150  x65 سانتیمتر
- ارسال فایل word مشخصات شرکت کننده شامل نام و نام خانوادگی، شماره تماس، محل سکونت و عنوان اثر
- هیچ محدودیتی در تعداد آثار ارسالی وجود ندارد.

روابط عمومی مجتمع رعد تاکید کرده است: در صورت انتخاب، اصل اثر باید به دبیرخانه نمایشگاه در مجتمع آموزشی، نیکوکاری رعد تحویل داده شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.


مرکز یادگیری سایت تبیان

تنظیم: یگانه داودی