تبیان، دستیار زندگی
شیعیان مظلومیت را از مولای مظلوم خویش امیرالمومنین علی علیه السلام به ارث برده اند ، باید برای دفاع از شیعیان مظلوم در برابر دشمنان وحشی و خونریز چاره ای اندیشید .
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : حسن رضائی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سلفی ها در یک قدمی ایران!

سلفی ها در یک قدمی ایران!
شیعیان مظلومیت را از مولای مظلوم خویش امیرالمومنین علی علیه السلام به ارث برده اند ، باید برای دفاع از شیعیان مظلوم در برابر دشمنان وحشی و خونریز چاره ای اندیشید .

بنی امیه از روز اول ، دشمنی و کینه خود را نسبت به بنی هاشم بروز داد . قوم فاسد و خونریز بنی امیه هیچ گاه نتوانستند چشم بر خوبی ها و کمالات قبیله خدا ، بنی هاشم بر بندند .

همان گونه که حسادت و تکبر ابلیس به او اجازه نداد سر در برابر فرمان الهی خم کند و از بارگاه دوست رانده شد ، حسادت و بغض و کینه امویان به آنان اجازه نداد که در برابر بنی هاشم تواضع کنند .

اوج این دشمنی قبیله خدا گریز در واقعه جانگذار عاشورا نمود پیدا کرد . این قوم پلید و نابکار و مرید ابلیس رجیم ، در روز عاشورا در سرزمین پر بلا از هیچ وحشی گری و جنایتی رویگردان نشدند .

دشمنی قوم فاسد بنی امیه با قبیله پاک بنی هاشم هم چنان ادامه دارد . در چند سال اخیر نوادگان یزید ملعون در عصر ما تمام عزم خود را برای نابودی شیعیان جزم نموده اند .

وهابیون و سلفی ها این پلیدان روزگار ما فرزندان همان ابوسفیان فاسد و هندجگر خوار بدکاره هستند .

آنان هم چون یزید پلید و خونریز دست به هر جنایتی می زنند .

این قوم پلید در کشور مصر که حکم امارتش به نام مالک اشتر خورد و در زمان فاطمیون شیعیان در آن جا آقایی می کردند ، با حمایت رییس جمهور ضد شیعی یعنی آقای مرسی عالم بزرگوار شیعی  شهید شیخ حسن شحاته و تنی چند از همراهانش را در روز تولد منجی بشریت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشیف ، به طرز وحشیانه ای در نهایت مظلومیت به شهادت رساندند .

عربستان ، سوریه ، اردن ، افعانستان ، یمن ، توس ، لیبی ، پاکستان و.... به جولانگاه وهابیون و سلفی ها بدل شده است.

تفکر سلفی گری هم چون طاعونی سیاه تمام کشور های سنی نشین را فرا گرفته است و جهان غرب که دریافته بهترین راه برای نابودی اسلام حمایت از این خشک مغزهای وحشی است با تمام وجود از آنان حمایت می کند . در این بین مراجع معظم تقلید ، علما ، دولت و مردم شیعه ایران باید تا دیر نشده است فکری نو کنند .

اگر خدای ناکرده در این مقطع حساس تاریخی که یزیدیان با شمشیر آخته کمر به قتل شیعیان بسته اند ، کوتاهی ورزیم بعید نیست که ایران عزیز نیز هم چون سوریه به جولانگاه این قوم نابکار بدل شود .

در مناطق سنی نشین کشورمان وهابیون و سلفی ها با حمایت مالی عربستان و قطر مشغول همراه نمودن جوانان سنی با خود هستند و این زنگ خطری است برای هر شیعه ایرانی .

برای مقابله با سلفی ها می توان این کار ها را انجام داد :

1. پیشرفت کشور :

اگر در گوشه ای از دنیا یک تبعه آمریکایی مورد ظلمی قرار گیرد دولت آمریکا از قدرت  خود استفاده می کند و اجازه چنین ظلمی را نمی دهد . این یک واقعیت تلخ است که تا زمانی که ما در زمره کشور های پیشرفته و قدرتمند قرار نگیریم نمی توانیم از شیعیان جهان حمایت کنیم .

باید دولت و مردم دست در دست هم نهند و ایران عزیز را به جایگاه ممتازی برساند و آن گاه که قدرت سیاسی ، اقتصادی ، نظامی کشور ما به حد بالایی رسید می توانیم به واسطه این قدرت از شیعیان مظلوم جهان دفاع نماییم .

باید از برای کسب خشنودی رب العالمین و رسول الله صلی الله علیه و آله عزم خود را جزم نموده و با کار و تلاش شبانه روزی زمینه پیشرفت ایران اسلامی را فراهم آوریم تا بتوانیم از مذهب تشیع و شیعیان در برابر هجوم قوم وحشی سلفی دفاع نماییم .

2. شناساندن مذهب :

علمای بی دین وهابی به پیروان خود این چنین القاء می کنند که شیعیان مردمی کافر هستند و خون آنان مباح است و جنگیدن با آنان جهاد در راه خداست . پیروان خشک مغز این شیاطین چنان محسور شده اند که با تمام وجود سخن دشمنان خدا و رسولش را باور می نمایند .

در پاکستان صدها مدرسه تحت مدیریت وهابیون مشغول تربیت قاتلان خونریزی هستند که تنها هدفشان کشتن شیعیان است .

وظیفه علما ، روحانیون و طلاب بسیار بیش از گذشته است .

اگر حوزه های مقدس علمیه بتوانند تشیع را آن گونه که هست به مردم جهان بویژه جوانان اهل سنت معرفی کنند و جواب تهمت ها و شبهه های وارد شده به شیعه را با دلایل محکم و قاطع دهند ، بسیاری از توطئه های بر ضد تشیع خنثی می شود .

متاسفانه در حوزه علمیه چنین عزمی دیده نمی شود .

ما طلاب نه تنها برای معرفی چهره واقعی تشیع به اهل سنت اقدام چندانی نمی کنیم بلکه برای شناساندن مذهب برحق جعفری به خود شیعیان کشورمان نیز کوتاهی می ورزیم .

اگر ما طلاب که خود را سربازان امام زمان علیه السلام می نماییم ، معارف مذهب را برای مردم بویژه جوانان کشور به درستی بیان نموده بودیم اکنون شاهد این موج دین گریزی در میان جوانان نبودیم .

فساد اخلاقی ، فحشا ، اعتیاد و ... این ناهنجاری های اجتماعی امروز کشور معلول کم کاری حوزه های علمیه است .

ما طلاب باید بدانیم که بی شک امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف از کوتاهی ما چشم نخواهد پوشید و فردای پسین در زمره زیان کاران خواهیم بود .

3. مبارزه با بدعت ها :

متاسفانه برخی از شیعه نماها کارهایی انجام می دهند که آتش خشم دشمنان را شعله ور می سازد و حتی آن دسته از اهل سنتی که تا دیروز با ما دشمن نبوده اند را وادار به دشمنی می کنند .

در ماه ربیع الاول عده ای شیعه نما جشن ها یی کذایی برپا می کنند که به جای ترویج تشیع باعث رونق مذهب اهل سنت می شوند . این جشن ها نه بر اساس شرع و نه بر کلمه عقل جایز نیست .

هیچ خردمندی این کارهای متبزل را تایید نمی کند . این گونه کارهای بدعت آور باعث دشمن تراشی برای شیعیان می شود .

ما حق نداریم به مقدسات مذاهب و ادیان دیگر توهین کنیم .

باید با آگاهی بخشی تلاش کنیم که این گونه کار های خلاف شرع و عقل در میان جامعه ما از رونق بیفتد تا کمتر شیعیان مورد دشمنی واقع شوند .


تهیه و تولید:مهدی صدری-گروه حوزه علمیه تبیان