تبیان، دستیار زندگی
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت:امروز دشمنان به شیوه های مختلف و پیشرفته درصدد ضربه زدن به اعتقادات دینی جوانان هستند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حجت الاسلام علی نعمت الهی:

امروز دشمنان به شیوه های مختلف و پیشرفته درصدد ضربه زدن به اعتقادات دینی جوانان هستند

حجت الاسلام علی نعمت الهی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت:امروز دشمنان به شیوه های مختلف و پیشرفته درصدد ضربه زدن به اعتقادات دینی جوانان هستند.

به گزارش روابط عمومی، حجت الاسلام علی نعمت الهی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین،در گفتگویی به مناسبت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی توانسته در مدت فعالیت خود با توسعه امکانات نرم افزاری و سخت افزاری به اهداف از پیش تعیین شده خود برسد.

وی اضافه کرد:امروز دشمنان به شیوه های مختلف و پیشرفته درصدد ضربه زدن به اعتقادات دینی جوانان هستند و همه سازمان های فرهنگی به خصوص تبلیغات اسلامی با توجه به رسالتی که دارند باید در راستای تجهیز خود به امکانات مورد نیاز و سایر توانمندی ها در راستای مقابله با این دسیسه ها تلاش کنند.

نعمت الهی با بیان دیر بازده بودن کار در بخش فرهنگ گفت:فعالیت های فرهنگی فعالیت های ظریفی هستند که این فعالیت ها امروزه در محیط سنتی جوابگو نیست و همچنین در مدت زمان نسبتاً طولانی در سطح جامعه تأثیرات خود را نشان می دهد.

وی تبلیغات اسلامی را سازمانی مدرن ذکر کرد و یادآور شد:این سازمان سعی کرده با افراط و تفریط در حوزه دین و اعتقادات و خرافه گرایی مبارزه و آنها را در جامعه به حداقل برساند.

نعمت الهی اضافه کرد:در همین راستا امروز سازمان تبلیغات اسلامی از طریق حوزه هنری،در بخش های قرآنی،مساجد،مۆسسه انتشاراتی امیر کبیر کتاب شهر ایران و مۆسسه اطلاع رسانی تبیان اقدام به تنظیم برنامه های مختلفی کرده است.

تنظیم: هومن بهلولی