تبیان، دستیار زندگی
مدتی پیش که اسرائیل حمله نظامی خود به سرزمین‌های اشغالی فلسطین را افزایش داده بود تعداد حملات سایبری روزانه به این کشور به بیش از یک میلیون عدد می‌رسید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

روزی چند حمله به رژیم صهیونیستی می شود؟


مدتی پیش که اسرائیل حمله نظامی خود به سرزمین‌های اشغالی فلسطین را افزایش داده بود تعداد حملات سایبری روزانه به این کشور به بیش از یک میلیون عدد می‌رسید.

اینترنت

کارشناسان امنیتی سراسر جهان هفته گذشته در "کنفرانس امنیت سایبری" گرد هم آمدند تا آخرین دستاوردها و تحولات این عرصه را با یکدیگر به‌اشتراک بگذارند.

در این کنفرانس افرادی از جمله دیپلمات‌ها، مدیران ارشد شرکت‌های تولیدکننده ابزارهای امنیتی، شرکت‌های نوظهور، دانشگاه‌های پیشرو، فرماندهان مراکز نظامی و اعضای ارتش‌های مختلف جهان حضور یافتند تا بتوانند راه‌های جدید مقابله با حملات سایبری را بررسی کنند.

پروفسور "یتزچاک بن"( Yitzchak Ben) در این خصوص توضیح داد که هر روز بر تهدیدهای امنیتی افزوده می‌شود و همسو با آن ابزارهای امنیتی هم تقویت می‌شوند؛ اما باید توجه داشت که مجموع توان ابزارهای امنیتی برای مقابله با این تهدیدها کم است.

یکی از اخبار قابل ملاحظه‌ای که در این کنفرانس مطرح شد این بود که روزانه به‌طور میانگین 100 هزار حمله سایبری در مقابل کشور اسرائیل صورت می‌گیرد

یکی از اخبار قابل ملاحظه‌ای که در این کنفرانس مطرح شد این بود که روزانه به‌طور میانگین 100 هزار حمله سایبری در مقابل کشور اسرائیل صورت می‌گیرد که به گفته "یتزچاک بن"، مدتی پیش که این کشور حمله نظامی خود به سرزمین‌های اشغالی فلسطین را افزایش داده بود تعداد حملات سایبری روزانه به این کشور به بیش از یک میلیون عدد می‌رسید.

لازم به ذکر است که این کشور توان مقابله با حملات سایبری یاد شده را ندارد و این طور که گفته می‌شود، در بسیاری از موارد مورد تهدیدهای جدی قرار می‌گیرد.

بخش ارتباطات تبیان

منبع: ایتنا