تبیان، دستیار زندگی
مدیر دفتر تبیان مشهد از عضویت 10 هزار و 980 مسجد در پورتال ملی مساجد كشور خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قادری:

بیش از 10 هزار مسجد كشور عضو پورتال ملی مساجد هستند

حمید قادری

مدیر دفتر تبیان مشهد از عضویت 10 هزار و 980 مسجد در پورتال ملی مساجد كشور خبر داد.

حمید قادری، مدیر دفتر تبیان مشهد، از عضویت 10 هزار و 980 مسجد در پورتال ملی مساجد كشور خبر داد و گفت: خراسان رضوی با عضویت 1650 مسجد در پورتال ملی مساجد، رتبه نخست كشور را به خود اختصاص داده و این در حالی است كه تنها 259 مسجد استان تهران به عضویت پورتال درآمده‌اند.

وی افزود: در سال گذشته 461 هزار مطلب پس از تأیید محتوا به پورتال اضافه شده و از ابتدای سال جاری تاكنون نیز 6 هزار و 96 مطلب جدید در پورتال ملی مساجد بارگذاری شده است.

مدیر منطقه 2 مۆسسه فرهنگی تبیان با بیان اینكه از میان مساجد عضو شده در پورتال تنها دو هزار مسجد فعالیت دائمی دارند، تصریح كرد: یكی از برنامه‌های همیشگی پورتال معرفی متخصصان و نخبگان مسجدی به مۆسسه فرهنگی تبیان است.

وی با اشاره به فعالیت پورتال ملی مساجد در خراسان رضوی یادآور شد: تا كنون 20 كارگاه آموزشی برای 500 كاربر انجام شده و از 23 نفر در جشنواره‌های مختلف تقدیر شده است.

قادری با اشاره به اینكه خراسان رضوی با عضویت تنها 15 مسجد كار خود را آغاز كرد، خاطرنشان كرد: در حال حاضر 1650 مسجد خراسان رضوی به عضویت پورتال درآمده‌اند.

مدیر دفتر تبیان مشهد در خصوص برنامه‌های آینده پورتال ملی مساجد بیان كرد: در سال جاری سیستم مكاتبات پورتال راه‌اندازی می‌شود و همچنین علاوه بر تولید محتوا، ارتباط افراد از طریق تالارهای گفت‌وگو كه در 6 ماهه دوم 92 به بهره‌برداری می‌رسند، قوی‌تر می‌شوند.

تنظیم: هومن بهلولی