تبیان، دستیار زندگی
هنوز پرونده فینال جام حذفی باز است و به احتمال زیاد این بازی تجدید خواهد شد . بازی فینال جام حذفی که برای برگزار کردن آن بین سازمان تربیت بدنی و فدراسیون وقت مشکلات زیادی به وجود آورده بود بالاخره نیز با انجام یک...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پرسپولیس – سپاهان تجدید می شود ؟


هنوز پرونده فینال جام حذفی باز است و به احتمال زیاد این بازی تجدید خواهد شد .

بازی فینال جام حذفی که برای برگزار کردن آن بین سازمان تربیت بدنی و فدراسیون وقت مشکلات زیادی به وجود آورده بود بالاخره نیز با انجام یک تک بازی تجدید خواهد شد تا حرف دادکان در این مورد به کرسی بنشیند!

در حالی که هنوز کمیته انضباطی رای نهایی خود را در مورد شکایت پرسپولیس از حضور غیر قانونی عمادرضا مهاجم عراقی سپاهان صادر نکرده و سپاهانی ها نیز از صحیح بودن قرارداد عماد رضا خبر می دهند اما شواهد و قرائن در مورد این پرونده حکم را به سود باشگاه پرسپولیس می چرخاند .

این روزها شایعات زیادی در مورد محروم شدن سپاهان و عماد رضا شنیده می شود اما در صورت اثبات تخلف سپاهان در مورد ثبت قرارداد عماد رضا بازی فینال باید بصورت تک بازی تجدید شود .

البته هنوز این حکم به صورت قطعی صادر نشده و باید چند روز دیگر صبر کرد تا تصمیم نهایی در این مورد گرفته شود .

اما چیزی که واضح است این است که باشگاه پرسپولیس با پشتوانه بسیار قوی و برخورداری از نفوذ لازم ، در صورت محرز شدن تخلف سپاهانی ها برنده این دوئل خواهد بود .

همانطور که می دانید عوامل باشگاه سپاهان (سرپرست ، مدیر عامل ، هیات فوتبال اصفهان ) در مصاحبه های مختلفی دچار اشتباهات متعدد و اظهارات ضد و نقیض زیادی شدند. به طور مثال مدیر عامل سپاهان (ساکت ) در مصاحبه ای عنوان کرده بود که در ساعات بامداد روز یکم شهریور قرارداد عماد رضا را به ثبت رسانده است اما در مصاحبه ای دیگر رییس هیئت فوتبال اصفهان( ابرقویی نژاد) اعلام کرد که بعد ظهر روز دوم شهریور قرارداد بازیکن عراقی خود را به ثبت رسانده اند که این تناقض خود نشان از وجود مسایل مبهمی در این پرونده است.

از سویی در هر صورت اگر سپاهانی ها در مورد این پرونده مدرک درستی و محکمه پسندی هم داشتند تا حالا ساکت نمی نشستند و بالافاصله آن را ارائه می کردند چه همین سکوت و انتظار آنان برای مشخص شدن نتایج بررسی های کمیته انضباطی ، شک را در مورد تخلف در قرارداد عمادرضا بیشتر می کند.

محمد حسن انصاریفرد:به اثبات ادعایمان امیدواریم .