تبیان، دستیار زندگی
می‌كنیم سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: در دیدار برابر چین تایپه با چهار مهاجم حمله خواهیم كرد. امیر قلعه‌نویی اظهار كرد: تیم ملی در شرایط خوبی قرار دارد، هر چند كه در زمان ورودمان به چین تایپه با یك سری از ناهماهن...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

امیر قلعه‌نویی : با چهار مهاجم به دروازه‌ی چین تایپه حمله می‌كنیم


سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: در دیدار برابر چین تایپه با چهار مهاجم حمله خواهیم كرد.

امیر قلعه‌نویی اظهار كرد: تیم ملی در شرایط خوبی قرار دارد، هر چند كه در زمان ورودمان به چین تایپه با یك سری از ناهماهنگی‌ها روبرو بودیم اما، هم اكنون تیم ملی در بیست و چهار ساعت پیش از دیدار برابر تایوان در آمادگی كامل قرار دارد.

وی به ناهماهنگی‌هایی كه ایجاد شده بود اشاره كرد و گفت: ما نتوانستیم مهرزاد معدنچی كه یكی از بازیكنانی بود كه رویش حساب باز كرده بودیم را با خود به همراه بیاوریم، هر چند كه شنیدم كه مشكل روادید او حل شده و در صورتی كه مهرزاد هم بیاید، خوشحال می‌شویم.

قلعه‌نویی ادامه داد: پنج، شش ساعت هم در فرودگاه معطل شدیم و این به غیر از بیست ساعت پروازمان بود. با تمام این شرایط، تیم ملی هم اكنون وضعیت خوبی دارد. امیدوارم با همت بازیكنان و دعای خیر مردم تیم ملی بتواند ضمن ارایه‌ی یك بازی زیبا و هجومی، سه امتیاز كامل این دیدار را كسب كند.

قلعه نویی ادامه داد: از هفده بازیكنی كه هم اكنون در اختیار داریم، همه در شرایط خوبی قرار دارند و امشب هم قرار است كه وحید طالب‌لو به تیم اضافه شود و اگر مهرزاد هم بیاید، خوشحال می‌شویم و اگر او نیاید با همین نفرات بازی خواهیم كرد.

سرمربی تیم ملی درباره‌ی وضعیت بازیكنان لژیونر، گفت: لژیونرها را باید به دو بخش تقسیم كرد. بخش نخست بازیكنان شاغل در اروپا هستند كه فرهنگ و سیستم بازی‌شان در سطح بالایی قرار دارد و ما نسبت به آمادگی آنها هیچ دغدغه‌ای نداریم. بخش دوم لژیونرهای اروپایی و بازیكنان حاضر در لیگ امارات هستند كه باید نظارت بیشتری روی كار آنها داشته باشیم. آنها در تمرینات تا حدودی آماده هستند، هر چند كه به طور كل از شرایط بهتری نسبت به دیدار برابر سوریه و كره‌ی جنوبی برخوردار هستند.

قلعه‌نویی درباره‌ی تیم چین تایپه گفت: به هر حال باید به تمام حریفان احترام بگذاریم، حالا چه حریف ما چین تایپه باشد، چه كره‌ی جنوبی. ما باید با كسب سه امتیاز بازی چهارشنبه، در انتظار بازی بیست و چهارم آبان برابر كره‌ی جنوبی باشیم تا با شكست این تیم صدرنشینی را از كره‌ی جنوبی بگیریم و به عنوان تیم اول از گروه B به رقابت‌های جام ملت‌های آسیا صعود كنیم.

قلعه‌نویی درباره‌ی چیدمان تیم ملی در برابر چین تایپه ، گفت: به احتمال فراوان با سیستم 3-3-4 به مصاف حریف خود می‌رویم و در حملات با اضافه شدن علی كریمی به بازیكنان مهاجم، با چهار مهاجم به دروازه‌ی حریف حمله خواهیم كرد.

دیدار تیم‌های ملی ایران و چین تایپه ساعت 13:30 امروز (چهارشنبه) برگزار می‌شود.

امروز ایران - چین تایپه ؛ ساعت 13:30