تبیان، دستیار زندگی
اولین کنگره بین‌المللی و ششمین همایش یادگیری الکترونیکی در علوم پزشکی بر آن است تا شبکه‌ای از متخصصین، مدیران، برنامه‌ریزان، اساتید و دانشجویان علاقمند را به منظور تسهیل بحث و گفتگو در زمینه یادگیری الکترونیکی در سطح بین‌المللی و تعامل سازنده در یک محیط
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اولین کنگره بین المللی و ششمین همایش یادگیری الکترونیکی در علوم پزشکی

  اولین کنگره بین المللی و ششمین همایش یادگیری الکترونیکی در علوم پزشکی

اولین کنگره بین‌المللی و ششمین همایش یادگیری الکترونیکی در علوم پزشکی بر آن است تا شبکه‌ای از متخصصین، مدیران، برنامه‌ریزان، اساتید و دانشجویان علاقمند را به منظور تسهیل بحث و گفتگو در زمینه یادگیری الکترونیکی در سطح بین‌المللی و تعامل سازنده در یک محیط  فرهنگی گردآورد.

هدف از برگزاری این کنگره، ارتقاء سطح دانش و آگاهی و توسعه کیفیت یادگیری الکترونیکی، ارائه مبانی نظری و یافته‌های علمی در این حوزه، بحث و بررسی چالش‌های پیاده‌سازی یادگیری الکترونیکی در دانشگاه‌ها بخصوص دانشگاه‌های علوم پزشکی و ارائه اخرین نوآوری‌ها می‌باشد. همچنین توانمندسازی اساتید، محققان و مشتاقان یادگیری الکترونیکی با برگزاری کارگاه‌های آموزشی و مسابقات مختلف در حوزه طراحی دوره و محتوای الکترونیکی جهت فرهنگ‌سازی و گسترش آن از دیگر اهداف این کنگره محسوب می‌گردد.

محورهای اصلی کنگره بشرح زیر می باشد:

o       مدیریت و رهبری یادگیری الکترونیکی در نظام های آموزشی

o     کاربرد شیوه ها و فناوری های نوین در یادگیری الکترونیکی

o     طراحی محیط های یادگیری الکترونیکی و تولید محتوا

o     جنبه های فرهنگی، اجتماعی و اخلاقی یادگیری الکترونیکی در نظام سلامت

o     توسعه آموزش های الکترونیکی ضمن خدمت، آموزش های مداوم و خدمات شهری

o       ارزشیابی و کنترل کیفیت در یادگیری الکترونیکی

در این راستا "یادگیری الکترونیکی گامی بسوی توسعه سلامت" به عنوان شعار این کنفرانس در نظر گر فته شد.

این کنگره توسط دانشگاه  علوم پزشکی شیراز و با محوریت قطب آموزش الکترونیکی پیشرفته در علوم پزشکی در تاریخ اول تا سوم آبان 92 برگزار خواهد شد. این دانشگاه از محققان، دانشگاهیان، دانشجویان و متخصصان حوزه یادگیری الکترونیکی و فناوری اطلاعات وارتباطات و همچنین پزشکان دعوت می کند تا آخرین یافته‌ها، تحقیقات  و تجارب موفق خود را در زمینه یادگیری الکترونیکی با دیگر علاقمندان اشتراک گذارند.

منبع: http://elc2013.sums.ac.ir/fa

تنظیم: فاطمه سید خاموشی

بازگشت به صفحه آموزش الکترونیکی