تبیان، دستیار زندگی
نید ما معمولا در فصل نقل و انتقالات با مشكلاتی مواجه می‌شویم و همین مسئله اجازه نمی‌دهد استقلال كارش را به نحو احسن انجام دهد. محمود فكری ضمن بیان مطلب فوق از علل انجام نشدن این سفر و انتقاداتی كه در مورد تیم استقلال ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

محمود فكری:اول جیب استقلال را ببینید، بعد انتقاد كنید


ما معمولا در فصل نقل و انتقالات با مشكلاتی مواجه می‌شویم و همین مسئله اجازه نمی‌دهد استقلال كارش را به نحو احسن انجام دهد.

محمود فكری ضمن بیان مطلب فوق از علل انجام نشدن این سفر و انتقاداتی كه در مورد تیم استقلال می‌شود، به مسائل قابل توجهی اشاره كرد.


مگر در سفرهای خارجی برای تمام بازیكنان ویزای تیمی تهیه نمی‌شود پس چرا برای شما و چند نفر دیگر این اتفاق نیفتاد؟

من هم این موضوع كه شما گفتید را شنیده‌ام ، اما چیزی كه به خودم در زمان مصدومیتم گفته بودند، این بود كه لیست را قبلا به سفارت برای اخذ ویزا داده بودند و بعد از آن تعدادی بازیكن اضافه شد كه سفارت به چند نفر ویزا نداد.


در مورد تعطیلی لیگ چه نظری دارید؟

به هر حال به این موضوع عادت كرده‌ایم هر چند تعطیلی مسابقات شرایط كار را برای تیمها و مربیان سخت می‌كند.


انتقاداتی در مورد نوع بازی استقلال می‌شود. به عنوان كاپیتان تیم، آنها را قبول دارید؟

فكر نمی‌كنم استقلال بد بازی كند ما از 4 بازی 10 امتیاز گرفته‌ایم. معمولا بازیهای زیبا و هماهنگ از هفته پنجم و ششم آغاز می‌شود و هیچ تیمی از شروع فصل خوب بازی نمی‌كند. در واقع نباید زیاد به حرف و حدیثها فكر كنیم چون از هدفمان دور می‌شویم.


امسال چه تیمهایی مدعی كسب عنوان قهرمانی هستند؟

سطح تیمهای این دوره بد نیست و نمی‌توان تیمی را از قبل قهرمان دانست اما به نظرم پرسپولیس، استقلال، پاس، سپاهان و ذوب‌آهن و حتی سایپا می‌توانند مدعی باشند. ضمن اینكه تیمهای ابومسلم و صباباتری نیز خوب هستند.


صحبتهای زیادی درخصوص خریدهای استقلال و به خصوص مهاجمان این تیم مطرح می‌شود...

اگر انتقاد كارشناسی باشد، خیلی خوب است اما به نظرم آنها كه انتقاد می‌كنند، اول جیب استقلال را ببینند، بعد انتقاد كنند قطعا اگر مشكل نبود، باشگاه بازیكنان بهتری جذب می‌كرد.


بیشتر توضیح می‌دهید؟

ما معمولا در فصل نقل و انتقالات با مشكلاتی مواجه می‌شویم و همین مسئله اجازه نمی‌دهد استقلال كارش را به نحو احسن انجام دهد. همین نفرات فعلی را هم با مشكل جذب كرده‌ایم. توان باشگاه در این حد بوده و به نظر من به بهترین شكل تیم بسته شده است. ضمن اینكه برای هماهنگی بیشتر بین بازیكنان، زمان لازم است.