تبیان، دستیار زندگی
شهد (تکمیلی) دوره آموزش عرضی روحانیون شاغل در نیروهای مسلح در مورخه 4/6/85 در محل مرکز آموزش تخصصی ثامن الائمه(ع) ناجا در مشهد مقدس با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید و اجرای سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز گردید ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حضور تبیان در گردهمایی روحانیون شاغل در نیروهای مسلح در شهر مشهد (تکمیلی)


دوره آموزش عرضی روحانیون شاغل در نیروهای مسلح در مورخه 4/6/85 در محل مرکز آموزش تخصصی ثامن الائمه(ع) ناجا در مشهد مقدس با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید و اجرای سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز گردید

در افتتاحیه این گرد همایی حجه الاسلام و المسلمین حاج آقای رحمانی ریاست محترم سازمان عقیدتی و سیاسی ناجا, حجه الاسلام و المسلمین حاج آقای رضایی نیا نماینده ستاد کل نیروهای مسلح, امیرافشارزاده معاون طرح و برنامه ستاد کل نیروهای مسلح و سردار عصار فرمانده مراکز آموزشی ناجا حضور داشتند.

در ادامه برپایی این گرد همایی حجج اسلام آقایان قرائتی نماینده ولی فقیه در نهضت سواد آموزی و ریاست ستاد اقامه نماز ، محدثی، بهشتی ، وحیدی و فلاح زاده به ایراد سخنرانی پرداختند.

در اولین هفته از این گردهمایی که جهت روحانیون عقیدتی سیاسی ناجا انجام گرفته بود سردار احمدی مقدم فرماندهی محترم نیروی انتظامی نیز حضور بهم رسانیده و از برگزاری این دوره آموزشی و غرفه های شرکت کننده بازدید به عمل آوردند.

در دومین هفته که جهت روحانیون شاغل در ارتش و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برگزار گردید ، حاج آقای حبیبی و آقای دکتر علوی روسای عقیدتی و سیاسی حضور داشتند.

در سومین و چهارمین هفته از این برگزاری که در خصوص روحانیون عقیدتی و سیاسی سپاه پاسداران و نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه بر پا گردیده بود، حجه الاسلام و المسلمین حاج آقای سعیدی و حجه الاسلام و المسلمین ذوالنور جانشین عقیدتی سیاسی سپاه حضور داشتند.

در مدت برگزاری این گردهمایی که چهار هفته به طول انجامید ، حدود 2000 نفر از مسئولین و روحانیون عقیدتی و سیاسی نیروهای مسلح اعم از نیروی انتظامی ،ارتش ، وزارت دفاع وپشتیبانی و سپاه پاسداران حضور داشتند بیش از 650 نفر به عضویت سایت تبیان در آمده و به خانواده بزرگ تبیان پیوستند.

همچنین قابل ذکر است که در خلال برپایی این همایش حجه الاسلام و المسلمین حاج آقای قرائتی ، حجه الاسلام و المسلمین حاج آقای طباطبائی فاطمی ، فرماندهی محترم ناحیه انتظامی خراسان رضوی سردار رادان ، فرماندهی محترم مراکز آموزشی ناجا سردار عصار ، فرماندهی محترم مرکز آموزش ثامن الائمه سردار جان نثار و بسیاری از بزرگواران در غرفه موسسه تبیان حضور بهم رسانیده و ضمن عضویت در سایت تبیان و خوشامدگویی مدیر روابط عمومی دفتر خراسان از نزدیک با فعالیت های این سایت آشنا شده و ضمن ابراز خرسندی خواستار تعاملات بیشتری با موسسه شدند.

گفتنی است که در این گردهمایی موسسه تبیان دفتر خراسان ضمن ارائه اینترنت و اینترانت رایگان به مراجعین و معرفی موسسه تبیان حضوری فعال و چشمگیر داشت.

این همایش در تاریخ 30/6/85 به کار خود پایان داد.

روابط عمومی دفتر تبیان مشهد