تبیان، دستیار زندگی
در طی این هفته سردار خضرایی ضمن اعلام استقبال از فعالیت های مرتبط با ترویج فرهنگ مقاومت از بازدید رایگان باغ موزه در روز جهانی موزه خبر داد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اعتکاف در موزه دفاع مقدس


 سردار خضرایی ضمن اعلام استقبال از فعالیت های مرتبط با ترویج فرهنگ مقاومت اعلام کرد : مراسم اعتکاف ایام البیض همزمان با سوم خرداد روز ملی مقاومت،ایثار  و پیروزی در مسجد جامع خرمشهر باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت برگزار می شود.

موزه دفاع مقدس

استقبال از فعالیت های فرهنگی مقاومت

باغ موزه دفاع مقدس از فعالیت های مرتبط با ترویج فرهنگ مقاومت استقبال می کند.

باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت می تواند به عنوان یک قرار گاه فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ مقاومت گامهای بزرگی بردارد و این مجموعه از هر گونه فعالیت های مرتبط با ترویج فرهنگ مقاومت استقبال می کند.

سردار خضرایی مدیر عامل باغ موزه دفاع مقدس در جمع همکاران معاونت فرهنگی و هنری و روابط عمومی باغ موزه دفاع مقدس با اعلام این مطلب افزود : مجموعه باغ موزه دفاع مقدس در راستای  ترویج فرهنگ مقاومت آماده همکاری با تمامی نهاد ها و سازمانها  و انجمن ها ی مردم نهاد است و در این مسیر  می توان با داشتن روحیه دوران هشت سال دفاع مقدس بر هر گونه مشکلات و محدودیت ها احتمالی فائق آمد.

وی در ادامه گفت : باغ موزه از چاپ کتاب در ژانر دفاع مقدس  ، مراسم شعر،خاطره گویی و داستان دفاع مقدس و هرگونه فعالیت های مرتبط با ترویج فرهنگ مقاومت استقبال می کند .

مشاور شهردار تهران با اشاره به مراسم افتتاحیه کتابخانه تخصصی دفاع مقدس ک هفته گذشته برگزار شد و تقدیر از فعالان حوزه کتاب دفاع مقدس اظهار داشت : پس از اجرای این مراسم برخی از فعالان این حوزه که حتی مورد تقدیر هم قرار نگرفته اند با تماس تلفنی از برگزاری این مراسم تشکر کردندکه این خود نشان از رصد کردن فعالیت های فرهنگی باغ موزه در راستای ترویج فر هنگ ایثار و مقاومت  توسط دست اندر کاران حوزه فرهنگی است.

مدیر عامل باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت افزود: امروز فصل نو فعالیت های فرهنگی است و بستر سازی بایستی به گونه ای انجام شود که نگاه متولیان حوزه فرهنگ ایثار و شهادت از تولید کمی به سمت تولید کیفی و فاخر تغییر کند.

مسجد جامع خرمشهر به عنوان نماد مقاومت و پایداری مردم ایران اسلامی همزمان با ایام البیض پذیرای معتکفین عزیز می باشد

سردار خضرایی در ادامه با اشاره به فعالیت های فرهنگی صورت گرفته در باغ موزه دفاع مقدس گفت: با توجه به حجم زیاد فعالیت های عمرانی باغ موزه فعالیت های فرهنگی که تا کنون در مجموعه انجام شده خوب و ارزشمند است اما بعد از این سطح انتظارات بیشتر شده و بایستی تلاشهای بیشتری در عرصه ترویج فرهنگ مقاومت صورت پذیرد.

برگزاری مراسم اعتکاف در باغ موزه دفاع مقدس

مراسم اعتکاف ایام البیض همزمان با سوم خرداد روز ملی مقاومت،ایثار  و پیروزی در مسجد جامع خرمشهر باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت برگزار می شود.

مسجد جامع خرمشهر به عنوان نماد مقاومت و پایداری مردم ایران اسلامی همزمان با ایام البیض پذیرای معتکفین عزیز می باشد. گفتنی است مراسم از سوم تا پنجم خرداد در باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت واقع در بزرگراه شهید حقانی ـ  جنب ایستگاه مترو شهید حقانی برگزار می شود.

بخش فرهنگ پایداری تبیان


منبع: روابط عمومی باغ موزه دفاع مقدس