تبیان، دستیار زندگی
ر ورزشگاه‌های امارات مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاههای امارات فردا شب در حالی وارد هفته دوم خود می شود که شاهد رویارویی بازیکنان ایرانی در تیمهای اماراتی خواهیم بود. درآغاز هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاههای ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هفته دوم لیگ امارات

نصب پرچم ایران در ورزشگاه‌های امارات


مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاههای امارات فردا شب در حالی وارد هفته دوم خود می شود که شاهد رویارویی بازیکنان ایرانی در تیمهای اماراتی خواهیم بود.

درآغاز هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاههای امارات فردا شب (پنج شنبه) سه دیدار برگزار می شود. در حساس ترین بازی تیمهای الوحده و الجزیره رودرروی هم قرار می گیرند . این دو تیم که عناوین دوم و سوم فصل گذشته لیگ امارات را در اختیار دارند از مدعیان قهرمانی فصل جاری محسوب می شوند.

تیمهای الشباب و الشعب که از وجود بازیکنان ایرانی بهره می برند نیز به میزبانی الشباب با هم روبرو می شوند. یاران مبعلی در حالی از تیم الشعب پذیرایی می کنند که پس از شکست سنگین هفته نخست برابر الجزیره چاره ای جز غلبه بر حریف خود ندارند حریفی که خط حمله اش را زوج علی سامره و جواد کاظمیان تشکیل می دهند.

آخرین دیدار پنج شنبه شب نیزبین تیمهای الفجیره و دبی برگزارخواهد شد. دیدارهای هفته دوم لیگ امارات جمعه شب نیز با برگزاری سه بازی پیگیری می شود. دراین شب فارغ از نبرد تیمهای مطرحی چون العین و الاهلی درشارجه شاهد رویارویی تیمهای الشارجه و النصر خواهیم بود. سفید پوشان الشارجه که در هفته نخست به لطف درخشش رسول خطیبی با شش گل دبی را درهم کوبیدند این هفته نیز دل به هنر نمایی وی و مسعود شجاعی دارند تا شاید به دومین پیروزی پی درپی خود دست یابند. البته کار آنها در هفته دوم چندان آسان نیست و باید برابر تیمی به میدان بروند که آرش برهانی و فرهاد مجیدی در پیکان حمله اش حضور دارند . النصر هفته گذشته با پاس گل مجیدی و گلزنی برهانی الوصل را متوقف کرد و این هفته در پی دستیابی به نخستین پیروزی خانگی است.

تیمهای الوصل و الامارات برگزار کننده آخرین دیدار هفته دوم لیگ امارات خواهند بود . تیم الامارات که در هفته نخست به لطف گلزنی رضا عنایتی بر الوحده چیره شد این هفته نیز در پی خلق شگفتی دیگر است.

نصب پرچم ایران در ورزشگاه‌های مختلف امارات

اما پرچم ایران به دلیل درخشش 9 بازیکن فوتبال ایران در لیگ امارات، در ورزشگاه‌های مختلف این كشور ، پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در ورزشگاه‌های مختلف این كشور نصب شد.

در هفته اول این مسابقات ایرانیان مقیم امارات كه برای تماشای بازی ستارگان فوتبال كشورشان به ورزشگاه‌های مختلف امارات می‌آمدند، با خود پرچم‌های بزرگ را به ورزشگاه‌ها آورده و در چند دیدار كنار سكوها نصب می‌كردند. نكته جالب توجه این است كه این اتفاق در لیگ امارات كه از حضور اندك تماشاگر در ورزشگاه‌ها رنج می‌برد، روی می‌دهد.

اینكه اكنون درصد بالایی از تماشاگران حاضر در ورزشگاه‌ها را نیز ایرانیان مقیم امارات تشكیل می‌دهند كه به بهانه حضور ستارگان فوتبال ایران در لیگ امارات به ورزشگاه‌ها می‌آیند، گزارشگران تلویزیون‌های مختلف امارات را به تحسین حضور و بازی آنان در این لیگ واداشت.

برنامه هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاههای امارات به شرح زیر است:

پنج شنبه 6/7/85

الوحده - الجزیره

الشباب - الشعب

الفجیره - دبی

جمعه 7/7/85

العین - الاهلی

الشارجه - النصر

الوصل - الامارات