تبیان، دستیار زندگی
"داریو سیلوا" مهاجم سابق تیم ملی فوتبال اروگوئه بعد از یك سانحه رانندگی كه روز یكشنبه اتفاق افتاد، پای راستش را از دست داد. به گزارش خبرگزاری رویترز از مونته ویدئو، مادر این بازیكن در یك گفت و گوی رادیویی اظهارداشت: پزشكان با...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پای مهاجم تیم ملی اوروگوئه قطع شد


"داریو سیلوا" مهاجم سابق تیم ملی فوتبال اروگوئه بعد از یك سانحه رانندگی كه روز یكشنبه اتفاق افتاد، پای راستش را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری رویترز از مونته ویدئو، مادر این بازیكن در یك گفت و گوی رادیویی اظهارداشت: پزشكان با ما صبحت كرده و معتقدند چاره ای جز قطع پای راست وی نداشتند.

سیلوا هم اكنون در بخش مراقبت‌های ویژه یك بیمارستان خصوصی در مونته ویدو در كما بسر می‌برد.

وی بین سالهای ? 1995 تا 2005 ، ? 49 ?بازی ملی برای اوروگوئه انجام داده و ? 14 گل به ثمررساند و از جمله در رقابتهای جام جهانی ? 2002 حضور داشت.

آخرین بازی ملی او در پلی آف مقدماتی جام جهانی ? 2006 برابر استرالیا بود.

سیلوا روز یكشنبه به‌خاطر پرت شدن از اتومبیلش در یك تصادف جاده‌ای كه منجر به شكستن استخوان پایش شد، در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی در مونته ویدئو بستری گردید.

پلیس اروگوئه اعلام كرد سیلوا ? 33 ساله اوایل صبح یكشنبه در حال رانندگی در بزرگراه "رامبلا" شهر مونته ویدئو بود كه چرخ اتومبیلش با یك تیر چراغ برق برخورد می‌كند.

بنابراعلام پلیس، شدت ضربه باعث برخورد سر سیلوا با پنجره اتومبیل و بیهوشی او شده و در همین حال استخوان پای راستش دچار شكستگی كامل می‌شود.

دكتر ماریو كانسلا در كلینیك آسونسیون اسپانولا اظهارداشت آسیب دیدگی سر این بازیكن جزئی است و جدی به نظر نمی‌رسد اما پزشكان در مورد حفظ پای راست سیلوا نگران هستند.

وی گفت: نگرانی اصلی ما در مورد وضعیت پای اوست كه به دقت تحت نظر است.

بنابراعلام منابع آگاه، سیلوا با دو بازیكن دیگر همراه بوده است.

داردو پریریا ? 34 ساله و البیو پاپا ? 40 ساله آسیب جزئی دیده‌اند.

بازیكن سابق باشگاههای پنارول، كالیاری، اسپانیولو مالاگا و سوی یا، در سال ? 2005 به پورتس موث انگلیس ملحق شد اما مدتی بعد بازیكن آزاد شناخته شد و اخیرا در عضویت هیچ تیمی نبود.