تبیان، دستیار زندگی
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کردستان از چاپ و انتشار 70 عنوان کتاب در حوزه های مختلف به ویژه حوزه های فرهنگی و دینی توسط این اداره کل طی مدت زمان كمتر از چهار سال اخیر خبرداد و گفت: علاوه بر این تقویت فعالیت های مجازی نیز در دستور كار تبلیغات اسلامی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تقویت فعالیت های مجازی در دستور كار تبلیغات اسلامی كردستان است

حجت الاسلام صفی یاری

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کردستان از چاپ و انتشار 70 عنوان کتاب در حوزه های مختلف به ویژه حوزه های فرهنگی و دینی توسط این اداره کل طی مدت زمان كمتر از چهار سال اخیر خبرداد و گفت: علاوه بر این تقویت فعالیت های مجازی نیز در دستور كار تبلیغات اسلامی كردستان است.

به گزارش روابط عمومی، حجت الاسلام صفی یاری در در کارگاه آموزشی و توجیهی مسئولان روابط عمومی ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان های تابعه استان کردستان که با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در سنندج برگزار شد، بر تقویت فعالیت در حوزه مجازی تاکید کرد و یادآور شد: در استان کردستان در حوزه فعالیت های مجازی نیز فعالیت های مناسبی صورت گرفته است.

وی بیان کرد: سال گذشته سایت تبیان کردی راه اندازی شد که متاسفانه به دلیل عدم حمایت مسئولان این سایت تعطیل شد و امیدواریم بتوانیم بار دیگر این سایت را راه اندازی کنیم.

حجت الاسلام صفی یاری اظهار داشت: سایت کردستان نیوز نیز در دست طراحی است و انتظار می رود با راه اندازی این سامانه بتوان نقش مهمی در حوزه اطلاع رسانی و انتشار خبر در دنیای مجازی داشت.

تنظیم: هومن بهلولی