تبیان، دستیار زندگی
آندرانیك تیموریان در مورد آخرین وضعیتش در بولتون گفت: روز سه‌شنبه در جام حذفی برابر والسال ، 60 دقیقه بازی كردم و خوشبختانه همه چیز خوب پیش می‌رود. وی با بیان این مطلب اظهار داشت: تیم‌های انگلیسی به بازیكنان تازه‌وارد به سا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آندرانیک تیموریان:اختلاف بولتون و ابومسلم ربطی به من ندارد


آندرانیك تیموریان در مورد آخرین وضعیتش در بولتون گفت: روز سه‌شنبه در جام حذفی برابر والسال ، 60 دقیقه بازی كردم و خوشبختانه همه چیز خوب پیش می‌رود.

وی با بیان این مطلب اظهار داشت: تیم‌های انگلیسی به بازیكنان تازه‌وارد به سادگی میدان می‌دهند و باید از فرصت‌های كمی كه نصیبم می‌شود، استفاده كنم. البته به هیچ‌ عنوان نگران نیستم و برای فیكس شدن در بولتون احتیاج به زمان دارم.

هافبك ایرانی بولتون تاكید كرد: سطح رقابت در بولتون بسیار بالاست و برای قرار گرفتن در تركیب ثابت این تیم باید بیش از حد تلاش كنم. در حال حاضر بازیكنانی چون كیوین نولان، گری اسپید و ایوان كمپو رقیبان اصلی من محسوب می‌شوند و كار ساده‌ای در پیش ندارم.

تیموریان در ادامه صحبت‌های خود گفت: دوست دارم با بولتون، قهرمانی در لیگ برتر را و یا جام حذفی را تجربه كنم و با درخشش در این تیم، پیراهن تیم‌های بزرگ را بر تن كنم. در انگلیس، بولتون یك تیم متوسط به شمار می‌رود ولی مطمئن باشید كه تمامی تیم‌ها را اذیت خواهیم كرد. بولتون در سال‌های گذشته همیشه در جام یوفا حضور داشته است و یك تیم باشخصیت به شمار می‌رود.

آندو درخصوص خبر رشوه‌گیری سام آلاردایس، سرمربی بولتون كه هفته گذشته مطرح شد، گفت: این مسائل مربوط به گذشته است و من از رشوه‌گیری سرمربی تیم بی‌خبر هستم. دوست ندارم به این اتفاقات توجه كنم و برای من فقط تمرین كردن و درخشش در بولتون مهم است.

وی در خصوص اختلافات مالی ابومسلم و بولتون اظهار داشت: بدون مشكل خاصی به بولتون پیوستم و اختلاف این دو باشگاه به من ربطی ندارد. البته این مشكل حادی نیست و به زودی حل می‌شود.

آندرانیك درخصوص بازی ایران و چین‌تایپه گفت: شنیده‌ام قلعه‌نویی قصد دارد در این بازی از لژیونرها استفاده كند. با این شرایط فدراسیون فوتبال باید هماهنگی‌های لازم را با باشگاه بولتون انجام دهد تا بتوانم در این بازی حضور پیدا كنم.

وی در پایان اظهار داشت: بدون لژیونرها هم ایران دچار مشكل نمی‌شود ولی همه چیز به تصمیم قلعه‌نویی بستگی دارد. او تشخیص داده كه لژیونرها را در اختیار داشته باشد تا مشكل خاصی ایجاد نشود.