تبیان، دستیار زندگی
جواد کاظمیان بازیکن سابق پرسپولیس بابت تسویه حساب با این باشگاه مبلغ 230 میلیون تومان از پرسپولیسی ها چک گرفت ولی این چک هنوز پاس نشده و البته اتفاقاتی افتاده که ناراحتی شدید این بازیکن را به همراه داشته است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انتقاد شدید کاظمیان از پرسپولیس


جواد کاظمیان بازیکن سابق پرسپولیس بابت تسویه حساب با این باشگاه مبلغ 230 میلیون تومان از پرسپولیسی ها چک گرفت ولی این چک هنوز پاس نشده و البته اتفاقاتی افتاده که ناراحتی شدید این بازیکن را به همراه داشته است.


جواد کاظمیان

کاظمیان در خصوص طلبی که از پرسپولیس دارد حرف هایش را اینگونه آغاز می کند: «همان طور که می دانید باشگاه پرسپولیس در تعطیلات نیم فصل مرا نخواست و برای این که با من تسویه حساب کند باید رضایتم را جلب می کرد. من بابت فصل گذشته و همچنین حقوق این فصل خودم، مبلغ 700 میلیون تومان از باشگاه طلبکار بودم که باید این پول را می گرفتم ولی به خاطر شرایط پرسپولیس در نهایت یک چک 230 میلیون تومانی گرفتم و راضی به تسویه حساب شدم. حالا اتفاقاتی برای من رخ داده و این چک که مربوط به اسفندماه است پاس نشده است.»

کاظمیان در ادامه حرف هایش می گوید: «چکی که شیرینی سرپرست پرسپولیس به من داد برای دو ماه پیش است که متاسفانه هنوز پاس نشده است. در این مدت پدرم چندبار به باشگاه پرسپولیس رفته ولی جوابش را نداده اند ولی برای من نکته عجیب و باورنکردنی به حرف های شیرینی مربوط می شود. او به من گفت که ما این پول را به تو دادیم که خانه نشین شوی و در نیم فصل دوم در هیچ تیمی بازی نکنی. او گفت حالا که در نیم فصل دوم در تیم دیگر بازی کردی این پول به تو تعلق نمی گیرد. من واقعا نمی دانم در فوتبال ایران چه می گذرد و بابت این اتفاق متاسفم. واقعا چرا باید یک آدم مثل شیرینی که هیچ سابقه ای در این فوتبال ندارد سرپرست تیمی شود که 30 میلیون طرفدار دارد.»

کاظمیان که بابت این موضوع بسیار ناراحت است تاکید می کند: «من از زمان مدیریت خطیب و انصاری فرد از پرسپولیس طلب دارم و گفتم که به جای 700 میلیون تومان راضی شدم که 230 میلیون تومان بگیرم ولی حالا نمی خواهند این پول را به من بدهند. مگر این مملکت و این فوتبال قانون ندارد؟ من از شیرینی به دادگاه شکایت کردم و این موضوع را از طریق حقوقی پیگیری می کنم. در ضمن به فدراسیون فوتبال ایران هم شکایت خواهم کرد.»

کاظمیان می گوید: «نکته عجیب تر این است که پرسپولیسی ها به من چک یک دستفروش جلوی بانک را داده اند. آنها به من گفتند که این چک برای اسپانسر است و چون به اسم شخص صادر شده بود من هم باور کردم ولی متاسفانه پاس هم نشد. خیلی خنده دار است که شیرینی گفته چون در نیم فصل دوم بازی کردم این پول به من تعلق نمی گیرد.

او در قسمت دیگری از حرف هایش می گوید: «نکته عجیب تر این است که پرسپولیسی ها به من چک یک دستفروش جلوی بانک را داده اند. آنها به من گفتند که این چک برای اسپانسر است و چون به اسم شخص صادر شده بود من هم باور کردم ولی متاسفانه پاس هم نشد. خیلی خنده دار است که شیرینی گفته چون در نیم فصل دوم بازی کردم این پول به من تعلق نمی گیرد. سامان آقازمانی هم یک چک 100 میلیونی دارد که هنوز پاس نشده ولی در پشت چک او امضای شیرینی وجود دارد که این امضا در چک من نیست.»

کاظمیان در پایان حرف هایش می گوید: «من هم برای این پول برنامه ریزی کردم و باید به فکر آبروی خودم و خانواده ام باشم. واقعا نمی دانم بابت رفتار پرسپولیسی ها چه بگویم. به هر حال خدا جای حق نشسته است و مطمئن باشید حقم را می گیرم.»

بخش ورزشی تبیان


منبع: خبر آنلاین