تبیان، دستیار زندگی
حمید استیلی گفت: تیم پرسپولیس برای دیدار برگشت فینال جام حذفی آماده است. مربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران اظهار كرد: پس از بازی برق شیراز تمرینات مناسبی را پشت سر گذاشته‌ایم و بازیكنان درآمادگی كامل به سر می‌برند. وی تصریح ك...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حمید استیلی:‌ باقری و بادامكی برابر سپاهان بازی می‌كنند


حمید استیلی گفت: تیم پرسپولیس برای دیدار برگشت فینال جام حذفی آماده است.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران اظهار كرد: پس از بازی برق شیراز تمرینات مناسبی را پشت سر گذاشته‌ایم و بازیكنان درآمادگی كامل به سر می‌برند.

وی تصریح كرد: كریم باقری نیز كاملا بهبود یافته است و روز جمعه برابر سپاهان به میدان می‌رود. او بازیكن با تجربه‌ای است. حضورش در میدان اعتماد به نفس مضاعفی به تیم خواهد داد. بادامكی نیز كه از ناحیه‌ی كمر دچار آسیب دیدگی شده بود مشكلاتش برطرف شده است و درا ین دیدار حضور خواهد داشت.

استیلی همچنین در مورد مهرداد اولادی نیز گفت: او هنوز به تمرینات پرسپولیس نیامده است. قرار بود كه اولادی به الشباب باز گردد و پرسپولیس نیز از این انتقال برخی از مشكلاتش را حل كند. اما در نهایت به دلیل مشكلات موجود این بازیكن نتوانست به امارات باز گردد و حضورش در پرسپولیس نیز به نفع تیم خواهد بود.

وی افزود: دنیزلی در مورد اولادی از من اطلاعاتی را خواست و به دلیل اعتقادی كه به او داشتم معتقدم كه اولادی می‌تواند در پرسپولیس یا هر تیم دیگری موفق باشد. او یك پرسپولیسی است و از پرسپولیس به تیم ملی راه یافته است و تحت هر شرایطی حضورش در پرسپولیس مفید خواهد بود.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس تاكید كرد: ‌به دلیل توانمندی‌های اولادی امارات برای این بازیكن كوچك است، او لیاقت بازی در لیگ‌های اروپایی را دارد اما، دوری از فوتبال طی ماه‌های گذشته در نهایت به ضررش تمام خواهد شد.

استیلی اظهار كرد: شخصا علاقمند بودم كه اولادی در فینال جام حذفی در كنار تیم می‌بود، اولادی از خلاقیت بالایی برخوردار است.

وی همچنین با تمجید از عملكرد ساها، الونگ و فرشید كریمی در بازی‌های اخیر پرسپولیس تصریح كرد: بازیكنان خارجی پرسپولیس شرایط خوبی دارند و بازی‌های خوبی به نمایش می‌گذارند، فرشید كریمی نیز در بازی با برق شیراز ثابت كرد كه می‌تواند یك دروازه‌بان مطمئن برای پرسپولیس باشد.

استیلی در ادامه با تاكید بر این كه نسبت به بازی رفت شناخت پرسپولیس از سپاهان بهتر و بیشتر شده است، افزود: دنیزلی تیم را هماهنگ كرده است و بازی برگشت متفاوت با سایر بازی‌های گذشته خواهد بود.

وی گفت: فوتبال را نمی‌توان پیش‌بینی كرد. جذابیت فوتبال نیز به همین غیر قابل پیش‌بینی بودنش است. هم تیمی كه از لحاظ فنی و روش بازی برتر باشد قهرمان نهایی خواهد بود.

استیلی در پایان ابراز امیدواری كرد كه با حضور هواداران پرسپولیس در دیدار برابر سپاهان و حمایت آنان از این تیم شرایط برای قهرمانی هموارتر شود.