تبیان، دستیار زندگی
اولین جلسه مدیران مۆسسات قرآنی اداره تبلیغات اسلامی چالوس در سال 92 به میزبانی این اداره برگزار شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برگزاری اولین جلسه مدیران مۆسسات قرآنی اداره تبلیغات اسلامی چالوس در سال 92

جلسه مدیران مؤسسات قرآنی اداره تبلیغات اسلامی چالوس

اولین جلسه مدیران مۆسسات قرآنی اداره تبلیغات اسلامی چالوس در سال 92 به میزبانی این اداره برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران، اولین جلسه مدیران مۆسسات و مراکز قرآنی اداره تبلیغات اسلامی چالوس در سال 92 با حضور سرپرست اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.

علی اسفندیاری ضمن تقدیر از تلاش مدیران مراکز و مۆسسات قرآنی اداره تبلیغات اسلامی چالوس در سالهای گذشته، توفیق روز افزون فعالیتهای قرآنی در شهرستان را از درگاه خداوند مسئلت کرد.

وی بر حضور مدیران و مربیان مراکز قرآنی در جلسات تفسیر قرآن و نهج البلاغه، مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم تاکید نمود و افزود : حضور پر شور مربیان و فعالان قرآنی در برنامه های شهرستانی ارج نهادن به مقام قرآن و عامل تشویق جوانان در فراگیری قرآن کریم است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی چالوس از مدیران مراکز قرآنی خواست تا با استفاده از ظرفیت بالای کلام وحی و به کار گیری شیوه های نوین آموزش و حضور در فضای مجازی ، زمینه گسترش فرهنگ قرآن آموزی را در شهرستان فراهم کنند.

اسفندیاری با مفید و موثر خواندن جلسات ماهانه مدیران قرآنی ، بازدید منظم از مراکز قرآنی، شرکت در جلسات ماهانه مراکز ، انعکاس اخبار و فعالیت های مراکز قرآنی در سایت تبیان را از برنامه های مهم این اداره در سال جاری خواند.

تنظیم: هومن بهلولی