تبیان، دستیار زندگی
بیش از پنجاه درصد از فیلمبرداری فیلم "رییس" آخرین ساخته‌ی مسعود كیمیایی به پایان رسید.كیمیایی  به خبرنگارهنری ایسنا گفت: فیلمبرداری این فیلم هم‌اكنون در گاراژی نزدیك میدان شوش تهران ادامه دارد.گروه فیلمبرداری "رییس" هفته‌ی ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مسعود كیمیایی همچنان به دنبال "رییس"

بیش از پنجاه درصد از فیلمبرداری فیلم "رییس" آخرین ساخته‌ی مسعود كیمیایی به پایان رسید.كیمیایی  به خبرنگارهنری ایسنا گفت: فیلمبرداری این فیلم هم‌اكنون در گاراژی نزدیك میدان شوش تهران ادامه دارد.گروه فیلمبرداری "رییس" هفته‌ی گذشته مشغول فیلمبرداری بخشهایی از این فیلم درخیابان جردن بودند.

كیمیایی درپاسخ به سوالی درباره‌ی رسیدن فیلم به جشنواره فجر گفت: مشخص نیست بستگی به پایان یافتن مراحل فنی دارد.

وی همچنین گفت: فیلمبرداری "رییس" بیست روز دیگر تمام می‌شود.

در"رییس" فرامرز قریبیان، پولاد كیمیایی، امین تارخ، لعیا زنگنه، خسرو شكیبایی، مهناز افشار و...... حضور دارند و تاكنون بازیگر نقش "رئیس" كه به گفته كیمیایی نقش مهم و اساسی است انتخاب نشده است.

مسعود كیمیایی فیلمبرداری "رئیس" را اوایل مرداد ماه در تهران آغاز كرد. بیست و چهارمین ساخته سینمایی این فیلم‌ساز با فیلم‌نامه‌ای از خودش جلوی دوربین رفته است.

این‌بار نیز علیرضا زرین‌دست به عنوان مدیر فیلمبرداری با این فیلم‌ساز همكاری می‌كند.

به گزارش ایسنا، در بخشی از خلاصه داستان "رئیس" آمده است؛ « سیامك جوانی كه تا زباله شدن رفته است، لیست بیست و پنج جوان در جیب اوست كه باید به آنها مواد مخدر از نوع پیشرفته‌ترین تا قدیمی‌ترین برساند. رضا، پدر سیامك، بعد از چندین سال دوری از وطن برای پدری كردن می‌آید، در حالی كه خودش هنوز یك فراری است. تنها دوست دوران جوانی او كه بسیار با هم چرخیده‌اند، درس خوانده‌اند، سینما رفته‌اند و بیلیارد بازی كرده‌اند، شاید هنوز او را باور كند. رضای دیگر، دوستش، یك سرهنگ شاغل و تنهاست. زن سرهنگ با دو پسرش در یك حادثه از جهان رفته‌اند.»