تبیان، دستیار زندگی
در خدمت شما عزیزان هستیم با معرفی اولین تبلاگ برتر سال جدید، و مفتخر هستیم که این اولین برتر سال نو، تبلاگی است که به شناخت خداوند بزرگ، پروردگار جهانیان و همه‌ی هستی ما آدمیان وعالمیان می‌پردازد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تبلاگ برتر فروردین: معرفة الله

و کلمة الله هی العلیا و الله عزیزٌ حکیم

به نام مهر آفرین مهرگستر

هم بلاگی‏های دوست داشتنی، درود و سلام تان باد. در خدمت همگی شما عزیزان هستیم با معرفی اولین تبلاگ برتر سال جدید و مفتخر هستیم که این اولین برتر سال نو، تبلاگی است که به شناخت خداوند بزرگ، پروردگار جهانیان و همه‌ی هستی ما آدمیان و عالمیان می‌پردازد.

وبلاگ شایسته‌ی معرفه الله با نویسنده‌ای لایق و خوش‌ذوق، با نام کاربری «allahtv» را به‌عنـوان اولین تبلاگ برتر سال زیبای92، خدمت عزیزان معرفی می‌نماییم.

خدمت مدیریت این وبلاگ ارزنده، مراتب تبریک فراوان را ارسال می‌نماییم و امیدواریم این انتخاب، بر انگیزه مضاعف ایشان در ادامه راه بیفزاید. لذا به‌رسم ادب و ارادت، کارت هدیه‌ی پنجاه هزار تومانی به پاس تلاش‏های ایشان تقدیم می‌گردد با امید به اینکه پس از این، حضور چشمگیرتری در سامانه تبلاگ داشته باشند.

برای آشنایی با تبلاگ منتخب فروردین ماه، به اینجا مراجعه نمایید.

عزیزان مهربان؛ اگر می‌خواهید شما برنده‌ی بعدی تبلاگ باشید، سعی کنید علاوه بر به‌روزرسانی منظم وبلاگ ارزشمندتان، حتماً از قلم زیبا و روان خود استفاده نمایید. مطالب وبلاگ شما می‌تواند هر آنچه به ذهن زیبایتان خطور می‌کند اعم از درسی که آموختید، تحلیل کتابی که خواندید یا  فیلمی که دیدید، اتفاقی که شاهد آن بودید، سفری که رفتید، خبری که شنیدید، عکسی که گرفتید، خاطرات روزانه، دلنوشته‌هایتان و...  باشد.

همه‌ی شما عزیزان، شایسته برگزیده شدن هستید؛

پس بدرخشید چنان که شایسته‌ی آنید.

دل تان به نور لطف خدا منور باد


باشگاه كاربران تبیان - سامانه تبلاگ

برای ورود به صفحه وبلاگ‌ها اینجا کلیک كنید

 تبلاگ‌نیوز

 نمایش لیست وبلاگ‌ها

 در صورتی که بخواهید با مشاوره وبلاگ تماس بگیرید، اینجا کلیک كنید

 برای ایجاد وبلاگ در تبیان اینجا کلیک كنید