تبیان، دستیار زندگی
دیوید بکام»، کاپیتان سابق انگلیس، اعلام کرد كه برای به دست آوردن موقعیت پیشین خود در تیم ملی این کشور به شدت خواهد جنگید. به نقل از رویترز، پس از این که نام بکام پس از جام جهانی توسط «مک لارن» از تیم ملی این کشور خط خورد، وی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بکام و رویای ورود به باشگاه صدتایی‌ها


دیوید بکام»، کاپیتان سابق انگلیس، اعلام کرد كه برای به دست آوردن موقعیت پیشین خود در تیم ملی این کشور به شدت خواهد جنگید.

به نقل از رویترز، پس از این که نام بکام پس از جام جهانی توسط «مک لارن» از تیم ملی این کشور خط خورد، وی به روزنامه دیلی «مایرور» گفت: مک لارن پیش از بازی دوستانه با یونان با او تماس گرفته و به او گفته که از تیم ملی خط خورده است.

او گفت: من می‌دانم شاید مردم انتظار این را داشتند، اما خودم به هیچ وجه این انتظار را نداشتم؛ این برای من یک شوک بزرگ بود. بازی نکردن برای انگلیس برای تیم ملی پس از ده سال احساس وحشتناکی است.

هافبک 31 ساله رئال مادرید که دارای 94 بازی ملی است در ادامه افزود: به هیچ وجه قصد خداحافظی از بازی‌های ملی را ندارد. او گفت: من از بازی‌های ملی خداحافظی نکرده‌ام، چون هنوز می‌خواهم برای انگلیس بازی کنم. من هنوز هم دوست دارم با تیم انگلیس وارد باشگاه صدتایی‌ها شوم و در مسابقه‌های قهرمانی اروپا به تیم کشورم کمک کنم؛ این هدفی است که سال‌ها به دنبال آن بوده‌ام و به هیچ وجه نمی‌خواهم آن را از دست بدهم.

در همین زمینه، «یورو اسپرت» گزارش داد، او اعلام کرده که به خاطر عقاید «استیو مک لارن» از این که باز هم نتواند به تیم ملی بازگردد، می‌ترسد، ولی مک لارن اعلام کرده بود که درهای تیم ملی برای بکام باز است.

بکام که سرشناس‌ترین فوتبالیست انگلیسی است، گفت: اگر دیگر نتوانم برای انگلیس بازی کنم، بسیار ناامید خواهم شد، ولی بازیکنان بزرگی استیور بوروس هم موفق نشدند، حتی یک بازی ملی را در کارنامه خود ثبت کنند.

بکام در زمان مربیگری اریکسون، حدود پنج سال از مهره‌های ثابت تیم ملی این کشور بود. ضربه آزاد زیبای او در مقدماتی جام جهانی 2002 برابر یونان و ضربه پنالتی او در دور نهایی این بازی‌ها برابر آرژانتین از بهترین حوادث زندگی ورزشی اوست. او به ویژه پس از مسابقه‌های جام جهانی آلمان به خاطر عملکرد ضعیفش، مورد انتقادهای شدید کارشناسان فوتبال قرار گرفت.