تبیان، دستیار زندگی
بی باک طلا گرفت ، نصرآزادانی نقره دومین روز از مسابقات جام‌جهانی تكواندو در تایلند با كسب یك مدال نقره برای ایران به پایان رسید. رقابت‌های امروز در اوزان پنجم و ششم برگزار شد كه در وزن پنجم علیرضا نصر آزادانی پس از شكست حریف...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جام جهانی تكواندو در تایلند ؛

بی باک طلا گرفت ، نصرآزادانی نقره


دومین روز از مسابقات جام‌جهانی تكواندو در تایلند با كسب یك مدال نقره برای ایران به پایان رسید.

رقابت‌های امروز در اوزان پنجم و ششم برگزار شد كه در وزن پنجم علیرضا نصر آزادانی پس از شكست حریفانی از پاكستان، هلند، مصر و كره‌جنوبی به دیدار نهایی راه یافت تا با حریفی از كشور میزبان روبرو شود.

او در فینال پس از تساوی سه بر سه مقابل حریف تایلندی در وقت اضافه یك بر صفر مغلوب شد و به مدال نقره‌ی این وزن دست یافت. در این وزن بیست و پنج تكواندوكار حضور داشتند.

نصر آزادانی در مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان در والنسیا اسپانیا مدال طلا را كسب كرده بود.

همچنین در وزن ششم مسابقات جهانی كورش رجلی در دور اول با شكست سه بر دو مقابل حریفی از آلمان از دور رقابت حذف شد.

گفتنی است در پایان روز دوم جام جهانی تكواندو تیم كره‌ی جنوبی با كسب دو مدال طلا و یك نقره صدرنشین است و تیم كشورمان با یك طلا و یك نقره در جای دوم قرار دارد.

مسابقات سومین روز در اوزان سوم و چهارم پیگیری می‌شود كه در وزن سوم محمدرضا مهدی‌زاده از كشورمان در دور اول با نماینده‌ی پاكستان روبرو می‌شود و در دور دوم با برنده‌ی فرانسه یا مصر پیكار می‌كند.

در وزن چهارم نیز امید غلامزاده در دور اول با نماینده‌ی هنگ كنگ پیكار می‌كند و در دور دوم به مصاف تكواندوكایی از اكراین می‌رود.

در اولین روز این رقابت‌ها تیم ایران توسط مهدی بی‌باك در وزن هفتم به مدال طلا دست یافت و مهدی نوایی در وزن هشتم از دور رقابت‌ها حذف شد.