تبیان، دستیار زندگی
حضور چند دقیقه‌ای در لیگ انگلستان، به هر بازیكنی اعتبار می‌دهد آلاردایس از نمایش بد تیم ناراحت بود در فصل جدید رقابت‌های اروپایی، ایران در چهار لیگ معتبر قاره‌ی سبز، نماینده‌ دارد؛ اما، در این میان حضور جوان‌ترین لژیونر ایرا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آندرانیك تیموریان: هنوز در هتل زندگی می‌كنم

حضور چند دقیقه‌ای در لیگ انگلستان، به هر بازیكنی اعتبار می‌دهد
آلاردایس از نمایش بد تیم ناراحت بود


در فصل جدید رقابت‌های اروپایی، ایران در چهار لیگ معتبر قاره‌ی سبز، نماینده‌ دارد؛ اما، در این میان حضور جوان‌ترین لژیونر ایرانی در لیگ جذاب و پرهیجان انگلستان، بیش از همه جلب توجه می‌كند ، به ویژه این كه «تیموریان» در نخستین حضورش در لیگ برتر، برای بولتون به زمین رفت و در همان زمان بود كه «گری اسپید» تك گل بولتون را به ثمر رساند و برابر واتفورد به پیروزی رسید.

آندرانیك تیموریان در گفت‌وگویی به پرسش‌هایی درباره‌ی نخستین حضورش در لیگ برتر پاسخ گفت:


* سرانجام ایرانی‌ها، تیموریان را در لیگ برتر دیدند؟

- بله، بسیار خوشحالم كه توانستم به عنوان یك ایرانی در لیگ انگلیس بازی كنم، واقعا كه تجربه‌ی خوبی بود، هر چند كه تنها پنج دقیقه در زمین بودم.


* پیش از بازی، شایعه شده بود كه در تركیب اصلی بولتون هستی؟

- ظاهرا قرار بود كه این گونه باشد؛ اما، به دلیل این كه در هفته‌ی گذشته زمان زیادی را در سفر بودم، بدنم خسته بود و فكر می‌كنم به همین دلیل دقایق كمی را بازی كردم. ضمن آن كه همین چند دقیقه هم به یك بازیكن آسیایی در لیگ برتر اعتبار می‌دهد.


* پس از بازی آلاردایس با تو صحبت نكرد؟

- خیر، صحبت خاصی نبود، بلكه او دسته جمعی با بازیكنان حرف زد. آلاردایس به دلیل نمایش بد تیم، ناراحت بود و گفت كه باید در دیدارهای بعدی بهتر باشیم.


* برای ارتباط برقرار كردن با زبان انگلیسی مشكلی نداری؟

- كمی انگلیسی می‌فهمم؛ اما، نه به طور كامل. قرار شده كه باشگاه برایم معلم خصوصی بگیرد تا زبان انگلیسی‌ام را تقویت كنم.


* هنوز هم در هتل زندگی می‌كنی؟

- بله، اما قرار است كه باشگاه این هفته برایم خانه‌ای تهیه كند.


* باشگاه ماشین هم داده است؟

- خیر، باید خودم تهیه كنم.


* در بازی برابر واتفورد چگونه تو را به هواداران معرفی كردند؟

- چند دقیقه پیش از شروع بازی من و نیكولاس آنلكا دو بازیكن جدید بولتون با پیراهن تیم به زمین آمدیم و به تماشاگران معرفی شدیم. تماشاگران هم به شدت تشویق كردند.


* چگونه با تفاوت فضای تماشاگران و فوتبال انگلیس كنار آمدی؟

- شرایط بسیار خوبی بود. واقعا انگلیس تماشاگران عجیب و پرشوری دارد و فضای كاملا متفاوتی را در اینجا تجربه كردم. به رغم این كه تیم ما بازی بدی را مقابل واتفورد انجام داد؛ اما، تماشاگران تا انتهای بازی تیم را تشویق می‌كردند تا این كه گری اسپید گل زد و شرایط بازی به سود ما شد.


* این هفته هم با شفیلد یونایتد بازی دارید.

- بازی سختی خواهد بود. در انگلیس این طور نیست كه تیم‌های تازه صعود كرده به لیگ برتر، ضعیف باشند بلكه بر عكس این مساله است. ما بازی بسیار سختی را این هفته برابر شفیلد داریم، هر چند كه بازی در ورزشگاه ریبوك كه استادیوم خانگی‌مان است، انجام می‌شود.


* در این دیدار، در تركیب اصلی هستی؟

- معلوم نیست اما، اگر بازی كنم، تمام تلاشم را برای انجام بهترین بازی انجام می‌دهم.