تبیان، دستیار زندگی
جوانان تكواندو كار ایرلندی از انگیزه بالایی برخوردار بودند: هادی ساعی كه به منظور تمرین مشترك با تكواندوكاران ایرلندی راهی این كشور شده بود، در بازگشت به تهران به خبرنگار گروه رزمی خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا) گفت: از یك سال ق...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هادی ساعی: تمریناتم برای ایرلندی ها جالب بود

جوانان تكواندو كار ایرلندی از انگیزه بالایی برخوردار بودند:

هادی ساعی كه به منظور تمرین مشترك با تكواندوكاران ایرلندی راهی این كشور شده بود، در بازگشت به تهران به خبرنگار گروه رزمی خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا) گفت: از یك سال قبل مسئولین تكواندو ایرلند خواهان حضورم در كشورشان به منظور تمرین با تیم بزرگسالان و جوانان بودند، كه به دلیل شركت در مسابقات مختلف هفته گذشته بالاخره موفق شدم تا راهی ایرلند شوم.

دارنده 6 مدال طلای جهانی هدف ایرلندی ها از این دعوت را كمك و آموزش به آنها جهت موفقیت در بدست آوردن سهمیه المپیك در فرصت باقی مانده، عنوان كرد.

وی در خصوص نحوه برخورد ملی پوشان ایرلندی درطول تمرینات مشترك، تصریح كرد: برای آنهاجالب و نشاط آور بود كه ساعی در حال تمرین با آنها است، به خصوص برای ملی پوشان جوانشان، چرا كه از انگیزه بالایی برخوردار بوده و قصد داشتند تا تجربه كسب كنند.

ساعی در خاتمه افزود: مربیان و مسئولین تكواندو ایرلند از عملكردم بسیارراضی بوده و اظهار داشتند كه حضور ساعی در این كشور موجب افزایش انگیزه و اعتماد به نفس در بین ملی پوشان این كشور شده است.