تبیان، دستیار زندگی
نشست 3 ساعته محمد رویانیان و یحیی گل محمدی برگزار شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جلسه سه ساعته رویانیان و گل محمدی


نشست 3 ساعته محمد رویانیان و یحیی گل محمدی برگزار شد.


رویانیان و گل محمدی

محمد رویانیان درباره این جلسه سه ساعته گفت: جلسه حدودا سه ساعته‌ای با یحیی گل‌محمدی داشتیم و درباره وضعیت تیم موضوعات مهمی را بررسی کردیم. در این نشست مطالب مهمی به بحث و بررسی همه جانبه گذاشته شد و سرمربی تیم وضعیت کلی تیم و بازیکنان را گزارش کرد و من نیز عدم رضایت خود از جایگاه تیم در جدول رده‌بندی لیگ را اعلام داشتم. در این ارتباط آقای گل‌محمدی توضیحاتی داشتند که انصافا قابل توجه بود و ما به این توضیحات منطقی و واقع‌بینانه صددرصد توجه خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره موضوعات مطرح‌شده در این نشست گفت: به یحیی گل‌محمدی ماموریت دادیم تا پایان سال گزارش کاملی از عملکرد بازیکنان را تا پایان فصل فصل ارائه کند تا در تصمیم گیری‌ها مدنظر داشته باشیم و همچنین لیست بازیکنان برای فصل آینده را نیز چند هفته قبل از پایان لیگ به باشگاه بدهد تا اقدامات لازم انجام شود.

رویانیان به نکته مهم دیگری اشاره کرد وگفت: در ارتباط با پرداخت قرارداد فصل جاری بازیکنان اعم از داخلی و خارجی اعلام کردیم که از این پس تنها با نظرهای سرمربی تیم این پرداخت‌ها به بازیکنان انجام خواهد شد و همچنین پاداش و جرایم نیز بر اساس نظر سرمربی اعلام می‌شود.

رویانیان در ادامه گفت:‌ اعضای محترم کمیته فنی باشگاه نقطه نظرات خود را بعد از بررسی همه جانبه به مدیرعامل باشگاه اعلام خواهند کرد و از طریق باشگاه به سرمربی تیم منتقل خواهد شد.

رویانیان به نکته مهم دیگری اشاره کرد وگفت: در ارتباط با پرداخت قرارداد فصل جاری بازیکنان اعم از داخلی و خارجی اعلام کردیم که از این پس تنها با نظرهای سرمربی تیم این پرداخت‌ها به بازیکنان انجام خواهد شد و همچنین پاداش و جرایم نیز بر اساس نظر سرمربی اعلام می‌شود

رویانیان در ادامه گفت و گو با سایت باشگاه پرسپولیس گفت: برای ما لیگ و جام حذفی مهم است و نمی‌خواهیم این تفکر در تیم وجود داشته باشد که همه تمرکز و توان برای مسابقات جام حذفی گذاشته شود و در مسابقات لیگ شاهد کاهش انگیزه‌ها باشیم. پرسپولیس باید در هر دو بخش با تمام قوا به میدان برود و به ویژه در مسابقات لیگ برای جبران مافات بدون توقف حریفان را مغلوب کرده و به جمع تیم‌های برتر برسد. هدف‌گذاری ما در ادامه مسابقات کسب عنوان قهرمانی در جام حذفی و کسب سهمیه آسیایی از طریق لیگ خواهد بود.

رویانیان در ادامه افزود: جا دارد بر حسب وظیفه از حمایت‌های هواداران در فصل جاری تقدیر و تشکر کنم چرا که آنها به رغم نتایج تیم هرگز پا پس نکشیده و تیم محبوب‌شان را تنها نگذاشتند. هواداران پرسپولیس در چنین شرایطی کاری کردند که پرسپولیس همچنان پرتماشاگرترین بازی‌ها را برگزار کند. مجموعه مدیریتی باشگاه، کادر فنی و بازیکنان باید قدردان حمایت هواداران باشند و با تمام وجود در مسابقات لیگ و جام حذفی به میدان رفته و دل هواداران را به دست بیاورند. ما خود را خدمتگزار و خادم این هواداران می‌دانیم و شرمنده آنها هستیم و تلاش می‌کنیم تا در پایان فصل جاری نتایجی حاصل شود که رضایتمندی و شادی هواداران را در بر داشته باشد.

محمد رویانیان درباره این جلسه سه ساعته گفت: جلسه حدودا سه ساعته‌ای با یحیی گل‌محمدی داشتیم و درباره وضعیت تیم موضوعات مهمی را بررسی کردیم. در این نشست مطالب مهمی به بحث و بررسی همه جانبه گذاشته شد و سرمربی تیم وضعیت کلی تیم و بازیکنان را گزارش کرد و من نیز عدم رضایت خود از جایگاه تیم در جدول رده‌بندی لیگ را اعلام داشتم. در این ارتباط آقای گل‌محمدی توضیحاتی داشتند که انصافا قابل توجه بود و ما به این توضیحات منطقی و واقع‌بینانه صددرصد توجه خواهیم کرد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان از اعزام پنج بازیکن زیر 21 سال پرسپولیس طی یک ماه آینده به منظور حضور در یک دوره آموزشی به آکادمی ترافیک برزیل خبر داد که این بازیکنان توسط سرمربی بزرگسالان و جمع‌بندی مسئولان تیم های پایه انتخاب خواهند شد. همچنین قرار است پنج مربی تیم‌های پایه پرسپولیس ظرف 48 ساعت آینده توسط امید علی پورحسن معاونت ورزشی باشگاه و حمید استیلی رییس آکادمی پرسپولیس، جهت اعزام به برزیل به حضور در کلاس‌های پیشرفته مربیگری انتخاب شوند.

بخش ورزشی تبیان

منبع : ایسنا